Τι δεν είναι η θρησκεία

Αυτό το κήρυγμα είναι μια κριτική για ένα πρόσφατο βίντεο του YouTube από τον Jonathan Pageau με τίτλο "Τι είναι η Θρησκεία; - με τον Peter Boghossian"

Ωστόσο, αυτό που μιλούν δεν είναι πραγματικά σαφές όπως θα αποδειχθεί. Η περιγραφή του βίντεο, όπως γράφτηκε από τον Jonathan Pageau, ήταν:
"Σε αυτή τη συζήτηση, ο Αμερικανός φιλόσοφος και ο συγγραφέας Peter Boghossian επιλέγουν το μυαλό μου για τις πεποιθήσεις μου, τη θρησκεία, τον σκοπό και την αλήθεια του, την προέλευση του σύμπαντος και την έννοια των θεών ή τα υψηλότερα όντα.

Ωστόσο, η θρησκεία που περιγράφει ο Jonathan Pageau, δεν είναι ο Χριστιανισμός. Που δημιουργεί πολλές ερωτήσεις σχετικά με την αυθεντικότητα των συμπεριφορών και των δηλώσεών του κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.

Αφού παρακολούθησα το όλο θέμα, ένιωσα ότι το πιο σημαντικό μήνυμα για να απομακρυνθεί από αυτό, είναι ο πρώτος που θυμάμαι ότι ο Jonathan Pageau δεν κατέχει κανένα επίσημο τίτλο σε οποιαδήποτε εκκλησία ή θρησκεία που γνωρίζω, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι εκπρόσωπος της ανατολικής ορθοδοξίας ή οποιασδήποτε άλλης αίρεσης του Χριστιανισμού.

Είναι απλά τυχαίος τύπος στο Διαδίκτυο που ισχυρίζεται ότι πιστεύει σε αυτές τις θρησκείες, που είναι δημοφιλής.
Ωστόσο, η δημοτικότητα δεν ισοδυναμεί με την εξουσία. Άνθρωποι όπως ο Peter Boghossian θα έκαναν καλά για να μην κάνουν λάθος τίποτα που δήλωσε ο Jonathan Pageau σε αυτή τη συζήτηση, να είναι αντιπροσωπευτικός των ανατολικών ορθόδοξων πεποιθήσεων ή των ανθρώπων που πιστεύουν στον ανατολικό ορθόδοξο χριστιανισμό.

Αντίθετα. Είμαι ο επίσημος ιδρυτής και ηγέτης του ναού OpenSource και του Cosmobuddhism που συνδέεται με αυτό. Έτσι έχω πραγματικά εξουσία για τις πεποιθήσεις του Cosmobuddhism. Τα πράγματα που λέω για τον Cosmobuddhism σε αυτόν τον ιστότοπο, θεωρούν τις επίσημες πεποιθήσεις του Cosmobuddhism που συνδέεται με το ναό OpenSource.

Αυτή η διαφορά γίνεται πιο προφανής όταν παρατηρείτε πόσο περισσότερη προσπάθεια έβαλα σε ιδέες, διότι σε αντίθεση με τον Jonathan Pageau, ο Cosmobuddhism δεν δημιουργεί μια ολόκληρη φιλοσοφία που βασίζεται στην απόκρυψη των ισχυρισμών της άγνοιας (που μοιάζει περισσότερο με την άγνωσή του. θεότητα) που είναι λίγο περισσότερο από κάποια έκδοση του λαϊκισμού.

[Jp] φάνηκε να είναι μη αυθεντική κατά τη διάρκεια της επόμενης συνομιλίας, ενδεχομένως βλέποντας τον εαυτό του ως trolling Peter Boghossian, ο οποίος προσπαθούσε να ασχοληθεί με τη συζήτηση αυθεντικά. Ποια ήταν ίσως η πιο απογοητευτική πτυχή της μετάβασης σε αυτή τη συζήτηση. Αρχικά σχεδίαζα να το αγνοήσω, ωστόσο ο Paul Vanderklay φάνηκε να πιστεύει ότι αξίζει πραγματικά μια απάντηση, οπότε εδώ είμαστε, αν ο Paul Vanderklay δεν το ανέφερε αρκετές φορές, δεν θα το γράφω εδώ.

Έτσι, αισθανθείτε τον ιδιαίτερο Παύλο!

Θρύλος:
🖖: vulcan_salute: για συμφωνία,
👎: thumbsdown: για διαφωνία,
✋: raised_hand: Για διορθώσεις και διευκρινίσεις
👌 👌 o: ok_hand: σαρκασμός ή ψευδήπραξη
λανθασμένη.
🧘: lotus_posit

Ομιλητές:
Jonathan Pageau = [jp]
Peter Boghossian = [PB]

Το αντίγραφο, με σχολιασμούς, έχει ως εξής: 

0:00 [jp] Έχετε δίκιο ότι υπάρχει μια πτυχή της αλήθειας στη θρησκεία, αλλά νομίζω ότι ο λόγος για τον οποίο ο λόγος είναι η αλήθεια που ισχυρίζεται ότι είναι σημαντικό να είναι αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι αυτό που ισχυρίζεται ότι
0:20 προσφέρουν κατάντη δεν είναι μόνο όπως έχω μόνο αυτή την αυθαίρετη αλήθεια ισχυρίζεται ότι i
0:25 πιστεύουν σε ορισμένα πράγματα επειδή προσφέρουν έναν κόσμο στον οποίο υπάρχει 🤏 και τότε ο κόσμος έχει τα χαρακτηριστικά, έτσι η δομή της
0: Κατασκευάζει την αντίληψή μας Δομές Η ηθική μας δομεί ότι ηθική μας δομεί
0:52 Αυτό που μας ενδιαφέρει 🤏 κάνει όλα αυτά τα κατάντη από την αλήθεια ισχυρίζονται σωστά, Το Cares ότι
1:08 δεν σημαίνει τίποτα δεν έχει κανένα λόγο, αλλά αν λέω ότι έχω μια αλήθεια ισχυρισμού που είναι ο Ιησούς πέθανε και αναστήθηκε από το
1:14 Dead που σημαίνει ότι είναι επειδή προσφέρει έναν κόσμο που είναι διαφορετικός από αν αυτό
1:19 δεν ήταν η περίπτωση
intro μουσική
1:32 Αυτό είναι Jonathan Pageau Καλώς ήλθατε στο συμβολικό 1:44 κόσμος εντάξει και έτσι όλοι είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ με τον Peter Boghossian όλοι θα τον γνωρίζετε ότι ξέρετε αν

Εισαγωγή

1:51 Είσαι κάπως στη συζήτηση του νόημα και του uh ξέρετε το πρόβλημα της κουλτούρας που ξυπνάει και πώς να αντιδράσω σε αυτό και 
1:59 πώς να σώσει τη δυτική μας κοινωνία, δεν είναι τώρα που δεν είναι arc
Πριν [jp] uh Είχαμε μια μικρή συζήτηση για τη θρησκεία 2:16 και οι δύο ήταν πολύ επικριτικοί για πολλά από τα μεταμοντέρνα πράγματα, γιατί δεν είναι κρίσιμο για τη θρησκεία, Είναι
2:33 θα ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να συνεχίσουμε τη συζήτηση, οπότε ο Πέτρος ευχαριστώ που ήρθατε στο [PB] ευχαριστώ τον Jonathan ευχαριστώ για το
2:39 που μου έδειξαν ότι συναντήσαμε ένα έγγραφο για το document thane the είναι Το ντοκιμαντέρ του N's [jp] ναι για το
2:51 το ολόκληρο το χαρτί UH όλα τα χαρτιά που έγραψες με το lindsay και ήταν ένα μεγάλο ντοκιμαντέρ. του νέου
3:09 θρησκεία και νομίζω ότι σας είπα καλά αν συνειδητοποιήσετε ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί
3:15 δεν συνειδητοποιείτε ότι η θρησκεία σας είναι ένα πρόβλημα και είναι ένα outsider για την πίστη. Ότι θέλετε να δείτε τη θρησκεία σας ως ξένο όπως εσείς και
3:34 Είμαι ξένοι σε αυτές τις θρησκείες ως μουσουλμάνοι είναι ένας ξένος για να γνωρίζετε ότι ο Πεντηκοστιανισμός και
Η συζήτηση έπρεπε να είναι ο Ιησούς Μωάμεθ και άλλοι
3:56 Delusions Jesus Muhammad το Πάσχα λαγουδάκι και άλλες αυταπάτες απλά λένε ότι όλοι οι όλοι μου έκαναν να βγάλω 4:0. Γνωρίζετε ναι και έτσι νομίζω ότι το
4:17 σημασία όπως το πρώτο πράγμα που πρέπει να μιλήσουμε είναι να δούμε επίσης ότι ξέρετε πότε όταν μιλάω για

Πώς να δείτε τη θρησκεία

4:23 Θρησκεία Νομίζω ότι είμαστε κατά κάποιον τρόπο στην αρχή ότι το σκεφτόμαστε λίγο διαφορετικά για εσάς 
4:29 φαινόταν ότι η θρησκεία είναι σαν πράγματα που πιστεύετε ότι ας πούμε ότι είναι συχνά όπως το Λόγο, όπως το λένε, Αυτό μας δεσμεύει σωστά και έτσι για μένα η θρησκεία είναι μια επέκταση πολλών άλλων
4:54 πτυχή, έτσι η θρησκεία δεν είναι σαν ένα freak πράγμα που υπάρχει εντελώς από μόνη της, αλλά είναι μια επέκταση της δέσμευσης και
5:01 έτσι είναι μια επέκταση του τρόπου με τον οποίο αναγνωρίζουμε ότι η πολλαπλότητα των γραμμών σε μια ενότητα, έτσι αν έχετε ένα έθνος και δεν πρέπει να γνωρίζετε για να γνωρίζετε αυτό που πρέπει να γνωρίζετε ότι είστε Απλά ένα μάτσο ξένων 🤏 υπάρχει κάτι όχι

Ναι, αλλά αυτό συμβαίνει σε πολύ μικρότερες κλίμακες από το έθνος.

5:16 Απλά γνωρίζετε, αλλά συμμετέχετε σωστά, δεν είναι μόνο σαν μια ψυχική γνώση που πρέπει να έχετε τρόπους να γνωρίζετε και να συμμετέχετε στο 
5:22 γεγονός ότι υπάρχει ως ένα και αυτό θα καταλήξει ακόμη και από την άποψη του έθνους θα καταλήξει στο μνημείο που θυμάται

Συνήθως μόνο όταν γίνεται εσφαλμένα. Αλλά αυτό προκαλεί σύγχυση στις πτυχές ταυτότητας ενός έθνους με τις προσωπικές πτυχές της θρησκείας. Η ταυτότητα και η πεποίθηση δεν είναι το ίδιο πράγμα. Έχουν εντελώς ξεχωριστές λειτουργίες.

5:34 Οι άνθρωποι που ίδρυσαν ότι οι άνθρωποι θα πάνε σε προσκυνήματα που θα πάνε να δουν αυτά τα μνημεία να τους αρέσει να συμμετέχουν και 
5:40 θυμηθείτε ότι θα έχουμε παρελάσεις θα έχουμε uh ξέρετε uh δεσμεύσεις

Πολλοί άνθρωποι δεν συμμετέχουν, ενώ εξακολουθούν να μοιράζονται την ίδια ταυτότητα. Η κοινή ταυτότητα δεν είναι η ίδια με την κοινή κουλτούρα, αν και συνήθως συνδέεται με παρόμοια σημεία πολιτιστικών αναφορών.

5:53 Και έτσι βλέπω ότι η κλιμάκωση σε κάθε επίπεδο συμμετοχής από το 
6:00 f στην πραγματικότητα το πρόσωπο που πρώτα απ 'όλα πρέπει να γνωρίζουμε και να είναι μαζί και έτσι είναι ο λόγος για το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο που γνωρίζουμε πώς να γνωρίζουμε και να είναι μαζί και έτσι είναι ο λόγος για το οποίο είναι το υψηλότερο

Νομίζω ότι συγκαλύπτει τις πτυχές της ταυτότητας με τις πτυχές της προσωπικής πεποίθησης και της επιστημολογίας εδώ. Η θρησκεία είναι με πολλούς τρόπους "πώς να γνωρίζουμε τα πράγματα" ή αυτό που δίνει το πλαίσιο ή τη γείωση σε μια προοπτική για τον κόσμο, η ταυτότητα μιας αθλητικής ομάδας ή οι φιλίες από μια λέσχη, δεν είναι εξ αποστάσεως και δεν απαιτούν το ίδιο επίπεδο κοινών πεποιθήσεων για συνοχή. Το ίδιο ισχύει και για τη ζωή σε μια πόλη. Εκτός αν ζείτε σε ένα φασιστικό καθεστώς όπου επιβάλλεται συμμόρφωση. Αλλά αυτό θα ήταν εξαναγκασμός, όχι πίστη ή ταυτότητα.

6:20 Επειδή προσπαθεί να μας δεσμεύσει στο υψηλότερο πράγμα που προσπαθεί να μας δεσμεύσει με το υψηλότερο πράγμα που μπορούμε να φανταστούμε, αλλά μια ομάδα που θα ριζώνουμε και θα το ριζώσουμε και θα ριζώσουμε και θα ριζώνουμε και θα το ριζώνουμε και θα ριζώνουμε και θα το ριζώνουμε και θα ριζώνουμε και Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μόνο για να τελειώσω σε αυτό και γι 'αυτό, όταν κοιτάζω το ξύπνημα, μπορώ να δω ότι 
6:46 είναι θρησκευτικό γιατί είναι ένας τρόπος δέσμευσης που έχει γιορτή
6:51 τελετουργία um ξέρετε ότι έχει όλα αυτά τα πράγματα, αλλά είναι perverse 🤏 🤏

Φαίνεται σαν την ανατροπή του αθεϊσμού με αυτόν τον τρόπο, με τον τρόπο της λήψης όλων των χειρότερων συμπεριφορών που εμφανίζουν μερικές φορές οι άνθρωποι σε θρησκευτικά περιβάλλοντα, αλλάζουν κάποια από τη γλώσσα έτσι ώστε να έχουν την εμφάνιση του κοσμικού, ενώ χρησιμοποιούν κυρίως τη λογική της πολιτιστικής επανάστασης του WW2.

6:57 Επειδή μπορείτε να έχετε τρόπους δέσμευσης που είναι διεστραμμένοι σωστά, μπορείτε να έχετε μια συμμορία δρόμου που η συμμορία του δρόμου θα έχει 
7:03 τελετουργίες που θα έχουν την έναρξη θα έχουμε ένα όνομα κοστουμιών όλα αυτά, αλλά κανένας
7:08 Αλλά σας οδηγεί προς κάτι που είναι πραγματικά επικίνδυνο για το άλλο που γνωρίζετε για τα άλλα όσια που
7:14 υπάρχουν στο World 🤏 strong> Δεν αγοράζω το πράγμα που μας δεσμεύει και το
7:20 λόγος που δεν αγοράζω αυτό είναι ότι νομίζω ότι είτε δεν συλλαμβάνει
7:25 Η απόχρωση ή αυτό λείπει κάτι θεμελιώδες σε αυτό όταν σκέφτομαι
Αναγνωρίζει 🤏 Οι ισχυρισμοί της αλήθειας για άλλες θρησκείες είναι ανόητοι και κάποιος αναγνωρίζει τις παγίδες

Νομίζω ότι αυτό εξαρτάται κυρίως από το πόσο στερεότυπο είναι όταν το πράττουν. Υπάρχουν τμήματα του Cosmobuddhism όπου είμαι ανόητος. Αλλά εξακολουθώ να παίρνω τον Cosmobuddhism πιο σοβαρά, καθώς κρατώ τον εαυτό μου στις πεποιθήσεις και τις αυστηρές ακόμη και όταν κανείς δεν ψάχνει, διατηρώντας ένα επίπεδο πειθαρχίας και μαθητείας. Τις περισσότερες φορές βρίσκω ότι τα ζητήματα της ανόητης προκύπτουν περισσότερο από μια ατομική βάση, και όχι σε θρησκευτική βάση. Το οποίο είναι πολύ μακρύς τρόπος να λένε ότι τα άτομα είναι λανθασμένα, αλλά οι περισσότερες θρησκείες έχουν αυτο-διορθωτικούς μηχανισμούς από ό, τι τους επιτρέπουν να αλλάξουν και να αναπτυχθούν με την πάροδο του χρόνου.

7:52 Πίσω από αυτό, τότε δεν είναι σαφές για μένα γιατί αν κάποιος είναι ειλικρινά γιατί θα 
7:57 κάποιος θα αναγνωρίσει ότι η αλήθεια ισχυρίζεται ότι η Hana είναι σαν να είναι όπως το HANA TRUE για το πώς πρέπει να έχετε το Ideology Meancies. σημαίνει ότι υπάρχει ένα συστατικό αλήθειας σε εκείνο στο οποίο δεν υπάρχει σε μια αθλητική ομάδα που εκκενάζετε
8:24 εκείνους που γνωρίζετε 🤏 όπως δεν ξέρω τίποτα για τον αθλητισμό, αλλά δεν είστε εσείς υπάρχει ένα άθλημα εκεί ένας ισχυρισμός αλήθειας που στον αθλητισμό τι

Όπως είπα, αυτό φαίνεται να είναι μια συσχέτιση μεταξύ ταυτότητας και προσωπικών πεποιθήσεων, μια θρησκεία είναι διαφορετική από μια αθλητική ομάδα, επειδή μια θρησκεία έχει ένα είδος κανόνων συμπεριφοράς και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, όπου ως μόνοι κανόνες σε ένα άθλημα είναι για το παιχνίδι, όχι για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον. Οι κανόνες του αθλήματος δεν είναι οι κανόνες που θα χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για τον προσδιορισμό της ηθικής ή της ηθικής, διότι αυτές δεν είναι ταυτότητες, αν και οι ταυτότητες μπορούν να συνεπάγονται κάποια ηθική ή ηθική, ακόμη και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι άπιστοι στη θρησκεία τους, ειδικά επειδή το αντιμετωπίζουν σαν ταυτότητα, και όχι κάτι που οδηγεί τις εσωτερικές ηθικές και ηθικές σκέψεις τους.

8:32 Εννοώ ότι είναι ένα είναι λίγο διαφορετικό, αλλά πρέπει να δεχτείτε την ταυτότητα και τους κανόνες του αθλητισμού 
8:39 που πραγματικά πρέπει να δεχτείτε αυτά ως αληθινά σε σχέση με το άθλημα δεν είναι αληθινά με απόλυτη έννοια, αλλά είναι αληθινά σε σχέση με το άθλημα Δεξιά
8:47
8:54 ήξερα περισσότερα για τον αθλητισμό Θα μπορούσα να ξέρετε ότι μας δίνουν ποδόσφαιρο [jp] όχι εντελώς αυθαίρετη σύμβαση
9:01 έχουν ένα μοτίβο [pb] Δεν ξέρω κάποιον σαν να τρίβει την πλευρά ενός τραπεζιού για δύο
9:14 ώρες 👀 όπως υπάρχουν ορισμένα πράγματα που καταγράφουν την ανθρώπινη προσοχή που είναι αντικειμενικά 👀 και που δεν μπορείτε

Κουμπί; Και τότε υπάρχει

https://www.youtube.com/watch?v=U6QZM4AFJJG

που γνωρίζετε, βασικά τρίβετε το ξύλο.
αν και πιο πριτσίνια από

https://www.youtube.com/watch?v=yeqt37ktrh4

TLDR; Οι άνθρωποι θα τρίβουν το ξύλο για δύο ώρες, δεν έχετε δει σαφώς κάποιον να πιπιλίζει στο κάμπινγκ πριν.

9:20 Act Είναι υπάρχει μια κλίμακα Υπάρχει μια κλίμακα συνάφειας στον αθλητισμό, αλλά όλα τα αθλήματα έχουν πτυχές σε κοινά 
9:27 που τους κάνουν αθλητισμό που είναι αληθινές 🤏 όπως δεν εσείς τότε δεν σας νοιάζει σωστά μπορείτε να φτιάξετε ένα άθλημα έξω

Αυτό ακούγεται σαν να προσπαθεί να περιγράψει ότι η λέξη "αθλητισμός" έχει έναν ορισμό και αν μια δραστηριότητα δεν πληροί αυτόν τον ορισμό, τότε δεν είναι άθλημα. Αλλά αυτό έχει να κάνει περισσότερο με τα λόγια και την ορολογία που έχουν έννοιες που δεν είναι υποκειμενικές, διότι αν ήταν, τότε προσπαθούν να ορίσουν κάτι σαν να είναι ένα άθλημα γίνεται μάταιο, αν η λέξη αθλητισμό δεν έχει μη υποτιμητικό νόημα.

9:34 Κάτι εντελώς γελοίο που κανείς δεν θα αγαπούσε πραγματικά, αλλά αν φτιάξετε ένα άθλημα που έχει το σωστό ποσό 
9:39 της αριστείας και του ανταγωνισμού, υπάρχει ένας τρόπος να γνωρίζετε ποιος θα κερδίσει εκείνα όλα αυτά τα πράγματα που είναι απαραίτητα για ένα όριο> [jp] οπότε ας πούμε ότι θα μπορούσατε να πείτε ότι είμαι χριστιανός που θέλω να είμαι
9:57 προσεκτικός να μην μου αρέσουν οι άνθρωποι που λένε ότι είμαι πολύ χριστιανός που θα φαινομενικά, Αυτό ενώνει τα περισσότερα στοιχεία μαζί υπάρχει ένα
10:18 ορισμένη ποσότητα μεταβλητότητας που είναι δυνατή, αλλά αυτή η ποσότητα μεταβλητότητας περιορίζεται στο γεγονός ότι είμαστε
10:24 δεσμεύοντας το yoursel με το υψηλότερο πράγμα, όπως λέτε ότι δεσμεύεστε σε ένα άθλημα και δεσμεύετε τον εαυτό σας στο
10:30 infinite πηγή που αυτό που δίνει μια κατάσταση που είναι αυτό το enecomes thesel όλα τα modcomps Όντας
10:36 που είναι αυτό που η θρησκεία τείνει να κάνει επειδή προσφέρει ότι προσφέρει ταυτότητα προσφέρει ηθική προσφέρει uh τρόποι για να είναι το spaghetti monster όπως το spaghetti

There is nothing impossible about it, it is a legally recognized religion, it's just not very useful for anything, it lacks most of the social cohesion aspects and epistemological grounding, it lacks most of the things which make religion useful, however due to how vaguely religion is defined in the US tax code, it does count as a belief among some groups of people, who do congregate, thus qualifying it as a religion, which means it's not an "impossible religion" Καθώς εξακολουθούν να λαμβάνουν φορολογική αναγνώριση, καθιστώντας την πιθανή, αν και όχι πολύ χρήσιμη, θρησκεία.

11:04 Χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να σας δεσμεύσουν εντάξει κάτι πραγματικό, αλλά εντάξει, αλλά το Ισλάμ 
11:10 είναι επαρκώς όπως και εγώ διαφωνώ μερικούς από τους ενοικιαστές του Ισλάμ, είναι επαρκώς δομημένο έτσι ώστε να μπορεί να το κάνει και αν κάποιος το είπε με το Flying Spaghett Έτσι, υπάρχουν πολλά που συμβαίνουν σε αυτή τη συζήτηση, γι 'αυτό προτείνω πριν πάμε κάτω ή να εξερευνήσουμε άλλα θέματα που θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε μερικούς όρους 🎯 να μιλήσουμε για μερικά πράγματα wittgenstein Οι κοινότητες μεταξύ των αθλητικών και
11:42 τους καλούν οικογενειακές ομοιότητες, ώστε να σας μοιάζουν εσείς, θα μπορούσατε να έχετε ένα ibr/> 11:47 Δεν ξέρετε αν θα μπορούσατε να έχετε ένα άθλημα για να τρίψετε ένα τραπέζι Υποθέτω ότι θα μπορούσατε να έχετε ένα άθλημα για οτιδήποτε θέλετε και εσείς Λέγοντας ότι συμφωνούμε αν πάρετε ξανά ότι είμαι μόνο
12:06 Κάνοντας αυτό αν χτυπήσετε την μπάλα μέσα από αυτό το δίχτυ ή ό, τι ρίχνετε την μπάλα σε αυτό το δίχτυ σε ένα συγκεκριμένο αριθμό
12:11 των ποδιών που παίρνετε δύο σημεία και τότε δεν μπορώ να θυμηθώ τι είναι ότι είναι τρία σημεία στο μπάσκετ που η κόλαση δεν έχω κυριολεκτικά ιδέα [jp] Έτσι, αλλά μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα
12:24 Μιλάμε για γλωσσικές προτάσεις, έτσι οι προτάσεις στις οποίες οι κοινότητες συμφωνούν ότι ο Ιησούς τώρα γνωρίζω ότι εγώ ο Ιησούς που σημαίνει ότι εγώ ο Ιησούς που σημαίνει ότι εγώ Δεν θα μπορούσα να με νοιάζει λιγότερο
12:50 Πώς δεν εννοώ πραγματικά με αυτή την έννοια, οπότε δεν είναι ένα ηθικό ερώτημα ή ακόμα και ένα πολιτικό ερώτημα
12:57 Είναι με την ευρεία έννοια που σκέφτεστε αν θα σας ζητήσετε να δεχτείτε ότι ο Ιησούς δεν πρέπει να δεχτείτε ότι ο Ιησούς δεν πιστεύει ότι ο Ιησούς πρέπει να δεχτείτε ότι ο Ιησούς δεν πιστεύει ότι ο Ιησούς 🤏 I don't know many Christians don't believe that they don't

Πιστεύουν ότι ήταν προφήτης, αλλά ίσως όχι ο Υιός του Θεού, αν και πέθανε ως αποτέλεσμα άλλων αμαρτιών των ανθρώπων, αυτό το μέρος είναι προφανές από την ατιμωρησία που οδήγησε στη σταύρωση του, για τα εγκλήματα που δεν ήταν ο ίδιος ένοχος. Υποθέτω ότι το μέρος εξαρτάται από το τι σημαίνει όταν λένε ότι "πέθαναν για τις αμαρτίες σας" vs "πέθανε εξαιτίας των αμαρτιών σας" (που μπορεί να είναι μέρος της αρχικής αμαρτίας, γνωρίζοντας την αλήθεια με ψέματα γι 'αυτό, αντί να αγνοούν την αλήθεια, που είναι "να γνωρίζουμε το καλό και το κακό" (να γνωρίζουν ότι κάνουν κάτι λάθος, αντί να αγνοούν κάτι λάθος)

13:16 Γνωρίζουμε ότι οι μουσουλμάνοι δεν πιστεύουν ότι ο Ιησούς ήταν σταυρωμένος, αλλά αυτό είναι απλώς παρενθετικό, έτσι ώστε η διαφορά 
Αλλά νομίζω ειλικρινά ότι στη ζωή του
13:38 ο κόσμος που ήταν πάντα δευτερεύον πράγμα στο συμμετέχοντα

Διαφωνώ. Νομίζω ότι αυτή η προοπτική έχει κακή διάθεση στην αξία της μεταφοράς και της αναλογίας που επιτρέπει στη θρησκεία να μεταφέρει πληροφορίες που η επιστήμη δεν μπορεί. Όπως τα μαθήματα ζωής. Που υπερβαίνει τις συμμετοχικές πτυχές της ταυτότητας.

13:44 Η πραγματικότητα της θρησκείας που είναι αυτό που εννοώ είναι ότι ακόμη και η αλήθεια ισχυρίζεται ότι η αλήθεια 
13:50 ισχυρίζεται ότι ο λόγος για τον οποίο βρίσκουμε ότι η αλήθεια ισχυρίζεται ότι είναι σημαντικό 🤏

Φαίνεται να συγχωρεί μεταξύ των πεποιθήσεων και των "ισχυρισμών της αλήθειας" που υποθέτω ότι διαφοροποιείται από την αλήθεια και την ταυτότητα. Αλλά η ταυτότητα δεν έχει την ίδια λειτουργία με την πεποίθηση που δημιουργεί ένα επιστημολογικό σημείο αναφοράς στη βάση άλλων πεποιθήσεων. Επειδή η ταυτότητα δεν ενημερώνει την ηθική ή την ηθική, είναι ένα σύμβολο που δείχνει μια συγκεκριμένη ηθική ή ηθική, χωρίς να απαιτείται η γνώση.

13:57 Downstream πράγμα στον ισχυρισμό της αλήθειας, έτσι είναι σαν να μην είναι μόνο όπως έχω μόνο αυτά τα αυθαίρετα ισχυρισμούς αλήθειας που πιστεύω ότι 
14:04 σε ορισμένα πράγματα επειδή προσφέρουν έναν κόσμο στον οποίο υπάρχει και ότι ο κόσμος έχει τα χαρακτηριστικά και έτσι το
14:12 χριστιανική ιστορία για παράδειγμα της διδασκαλίας του θανάτου και του

Διορθώστε με αν κάνω λάθος εδώ, αλλά δεν είναι ο Ιησούς το μοντέλο εκεί; Αντί του θανάτου με σταύρωση; Επειδή ελπίζω ότι δεν περιμένουμε από όλους τους χριστιανούς να πεθάνουν μέσω της σταύρωσης. Αυτά είναι πράγματα που συνέβησαν στον Ιησού, αλλά το μοντέλο υποτίθεται ότι είναι του Ιησού, η σταύρωση δεν είναι αυτό που οι Χριστιανοί υποτίθεται ότι μοντελοποιούν. Με τον ίδιο τρόπο που οι άνθρωποι δεν σκοτώνονται με σκοπό να αναστηθούν μέσω ιατρικής παρέμβασης. Φυσικά, υπάρχουν πολλές διαφορετικές ερμηνείες και μερικοί άνθρωποι σίγουρα φάνηκαν, να ασκούν ως επί το πλείστον τη σταύρωση των ανθρώπων, δεν είναι αυτό που είναι αυτό "wokeness" και "να ακυρωθεί" είναι περίπου;

14:25 Η δομή του κόσμου μας Κατασκευάζει την αντίληψή μας Κατασκευάζει το ηθικό μας δομεί uh Η ηθική μας 
14:32 δομές αυτό που μας ενδιαφέρει να πείτε ότι γνωρίζετε ότι έχετε μια αλήθεια ισχυρίζεται και έτσι καταλαβαίνω έτσι είναι

Η αλήθεια δεν είναι αυθαίρετη, γιατί κάτι αυθαίρετο θα την αποκλείσει από την αλήθεια. Είναι αμοιβαία αποκλειστικοί ορισμοί.

14:44 που είναι ότι τα σανδάλια του Ιησού που γνωρίζετε ότι ήταν πάχους μιας ίντσας είναι σαν καλά 
14:49 Τι νοιάζεται αυτό δεν σημαίνει τίποτα δεν έχει λόγο 🤏 Αλλά αν λέω ότι έχω μια αλήθεια που ο Ιησούς πέθανε

Ίσως, αλλά αυτό δεν θα ήταν αυθαίρετο, είτε είναι είτε δεν είναι σανδάλια πάχους 1 ιντσών. Μπορεί να είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια, αλλά η σημασία δεν είναι αυτό που καθορίζει ότι ο ισχυρισμός είναι αληθινός.

14:56 και αναστήθηκε από τους νεκρούς που σημαίνει ότι είναι επειδή προσφέρει έναν κόσμο που είναι διαφορετικός από το αν αυτό δεν ήταν η περίπτωση 
15:04 και αυτός ο κόσμος συμβαίνει όπως είπα στο Σταυρό και μετά να πάνε όλα αυτά που θα συγκεντρωθούν εκεί για να συγκεντρώσουν εκεί για να φτάσουν οι ανιψί τους. Το
15:21 πράγματα που τους φέρνει μαζί γεννούν τους γάμους θανάτου όλα αυτά τα πράγματα
15:26 συμβαίνουν υπό το πρίσμα του τι δεν υπάρχει καμία από την αλήθεια και έτσι δεν χρειάζεται να το κάνει.

Έτσι ... δεν είμαι σίγουρος αν η JP εδώ είναι ένας νεαρός δημιουργός γης ή όχι, αλλά πολλά βασίλεια και γάμοι συνέβησαν πριν από την ίδρυση του Χριστιανισμού. Και οι περισσότεροι από τους λόγους για τα πράγματα όπως ο γάμος είχαν να κάνουν με πράγματα όπως η κληρονομιά, καθώς και η δέσμευση ο ένας στον άλλο όταν πηγαίνει για τη μακρά και δύσκολη διαδικασία της ανύψωσης των παιδιών και όχι των ανθρώπων που κάνουν σεξ και στη συνέχεια απλώς εγκαταλείπουν το παιδί στο δάσος σαν άγριο ζώο. Για να μην αναφέρουμε τους 9 μήνες ευπάθειας κατά τη μεταφορά του παιδιού. Τα γεγονότα της Βίβλου εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του Η εποχή του χάλκινα , όχι το Πέρασμα .

15:45 Όπως παντρεύεστε, αποφασίστηκε για εσάς, φέρνετε τους ανθρώπους εκεί και η γυναίκα δεν είχε απολύτως 
15:50 λέει σε ό, τι όπως στο γάμο 🤏 Είναι σαν ένας άντρας να παίρνει μια γυναίκα και κάποιον άντρα

Όλοι δεν ασκούσαν κανόνες για τους γάμους, και υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν οι γυναίκες, θεωρώντας την επιβολή του νόμου δεν ήταν πραγματικά κάτι. Πρόκειται για μια περίεργη φεμινιστική προπαγάνδα που αναμιγνύεται με τον Brahmanism. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν είναι ένας ακριβής απολογισμός του περισσότερου ιστορικού για τους περισσότερους ανθρώπους. Ήταν ως επί το πλείστον αληθές μόνο για τις γυναίκες που δεν έκαναν εργασία, όπως η αγροτική εργασία. Όλοι δεν ήταν ένα χαλασμένο πλούσιο παιδί χωρίς δεξιότητες. Το είδος της υπενθύμισης για το πόσο πιο προνομιούχοι γυναίκες είναι τώρα (στα δυτικά), δεδομένου ότι η σκληρή χειρωνακτική εργασία δεν είναι ο κανόνας γι 'αυτούς πια.

15:55 Απλά αποφασίζουν ότι αυτή είναι αυτή και έρχονται μαζί και παντρεύονται και δεν υπήρχε ανάγκη να ζητήσουμε για να λένε ότι είναι ο Σταυρός, όπως λένε ότι είναι πρόθυμοι να λένε ότι είναι προθυμία. άτομο ως το σύζυγό τους ή ως νύφη τους 🤏 έτσι είναι ένα μικρό παράδειγμα, αλλά αυτό που εννοώ είναι

Αλλά ο Ιησούς δεν ήταν παντρεμένος ... και ο γάμος δεν φαίνεται να είναι η σταύρωση, τουλάχιστον στην επιφάνεια του. Επειδή ο γάμος μπορεί επίσης να ανταμείβει, ενώ η σταύρωση σίγουρα δεν είναι. Η γελοιοποίηση/άγνοια αυτού του κάνει να φαίνεται σαν μια προσπάθεια να gish gallop [pb]

16:26 ότι ο ισχυρισμός της αλήθειας δεν είναι ότι προσφέρει έναν κόσμο για να ζήσω και αυτό είναι το 
16:31 πιο σημαντικό γιατί όπως είπα ποιος νοιάζεται για την αλήθεια ισχυρίζεται σαν να υπάρχουν όλα τα μύλα εκατομμύρια της αλήθειας cls που θα μπορούσα να έχω αυτό που δεν προσφέρει αυτό
16:39 Μην μου προσφέρει τίποτα ✋ έτσι ώστε να γράψω τι εσύ

Αυτό το είδος πηγαίνει πίσω στην κατανόηση του ορισμού της λέξης "αλήθεια" και τι σημαίνει για κάτι να είναι "αληθινό"
Για κάτι που είναι αληθινό, θα ήταν μια ακριβής περιγραφή του κόσμου, αυτό που το αληθινό "σας προσφέρει" είναι αξιόπιστες πληροφορίες για τον κόσμο που δεν είναι μια ψευδαίσθηση που προκαλείται από το μυαλό. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αν προσπαθήσετε να σχεδιάσετε ή να δημιουργήσετε ένα μοντέλο του κόσμου και όλες οι γνώσεις που βασίζεται στο μοντέλο είναι ανακριβές, τότε το μοντέλο δεν θα λειτουργήσει, οι προγραμματιστικές και προγνωστικές πτυχές θα αποτύχουν. Δεν αποτυγχάνετε σε αυτές τις διαδικασίες, είναι αυτό που σας δίνει η αλήθεια. Που μοιάζει μόνο με τίποτα σε οντότητες που δεν εμπλέκονται στον προγραμματισμό ή την πρόβλεψη, που είναι κολλημένες στο "Forever Now" ή στο "τώρα που είναι πάντα" που είναι πιο ενδεικτικό να είναι χαμηλότερο στα 7 επίπεδα ευγένειας από τον μέσο άνθρωπο. Όπως τα σκυλιά, ή οποιοδήποτε ζώο που δεν είναι σε θέση να συλλάβει το μέλλον και το παρελθόν. Αυτό στερείται προγνωστικών ικανοτήτων πέρα ​​από το "τώρα" και η πεποίθηση ότι "τώρα" είναι όλα, είναι η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που ο Cosmobuddhism θεωρεί τον ψεύτικο Βουδισμό ή το είδος των charlatans που σας έφερε mcmindfullness, που είναι ο τύπος των ανθρώπων που θα συμμετέχουν ανεπιθύμητα στο Ως τόσο θύματα όσο και δράστες, όπως η θρησκεία της νέας ηλικίας τους μεταμορφώθηκε στο σύστημα Bhramanic Caste, για κέρδος. Επίσης, ο τύπος των ανθρώπων που είναι πιο πιθανό να αγκαλιάσουν τον φασισμό, καθώς το σύστημα κάστας είναι proto-fascist . Έτσι, με πολλούς τρόπους, το ερώτημα καθίσταται λιγότερο για τον ορισμό της αλήθειας και για τον τρόπο αντιμετώπισης των ανθρώπων που αγκαλιάζουν το banality του κακού που είναι εξίσου σχετικό με την πολιτική της Ιερουσαλήμ σήμερα όπως ήταν τότε. href = "https://idioms.thefreediction.com/come+full+circle"> να έρθει/πηγαίνει πλήρης κύκλος

16:46  [PB]  Έγραψα αυτό που είπατε, οπότε είναι η αλήθεια ότι είναι σημαντική λόγω του τι προσφέρει 
16:53 [jp] Ναι [pb] Γιατί ένας ορισμένος ισχυρισμός αλήθειας είναι σημαντικός
17:05 οφείλεται σε αυτό που προσφέρει σωστά μου αρέσει ότι είπα ότι υπάρχουν εκατομμύρια πράγματα αλήθειας που μπορώ να κάνω, αλλά υπάρχει μια αλήθεια
17:11 ισχυρίζεται ότι αυτό δεν ξέρω ότι θα μου προσφέρει κάτι σωστό

Είναι κάποια έκδοση του facepalming;

17:22 Αλήθεια ισχυρίζεται ότι υπάρχει ένα που ξέρετε σαν μισό ίντσα κομμάτι καουτσούκ που έπεσε 
17:27 στο έδαφος δίπλα μου επίσης μια αλήθεια Αλήθεια, αλλά δεν μου προσφέρει τίποτα και έτσι δεν χρειάζεται να το θέσω σε ένα
17:34 Σημαντικό μέρος δεν πρέπει να το σηκώσω ως πάνω από τους άλλους [pb] λέγοντας
17:46 ότι κάποιος πρέπει και θέλω να το συσχετίσω πίσω στην ιδέα της δέσμευσης για να βεβαιωθώ ότι εγώ
17:52 Καταλαβαίνετε ότι λέτε ότι υπάρχουν ορισμένοι ισχυρισμοί αλήθειας που δίνουν μεγαλύτερη δέσμευση
Οι ισχυρισμοί αναγκαστικά επιφέρουν πιο δεσμευτική
18:12 επειδή υπάρχουν πράγματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο από άλλους, υπάρχει μια ιεραρχία φροντίδας σε ένα άτομο σε μια κοινότητα ή οτιδήποτε άλλο
18:18 και έτσι οι αληθινοί ισχυρισμοί μιας κοινότητας είναι δεσμευτικά για να φροντίζουμε σωστά, έτσι ώστε να γνωρίζουμε ότι είναι ο λόγος που η διαπίστωση είναι ότι η διαπραγμάτευση είναι ότι η διαπίστωση είναι ότι Ένα έθνος
18:35 Δεν μιλάμε για το τι έφαγε ο George Washington για πρωινό so
18:42 [pb]

Προσφέροντας έναν κόσμο

18:48 Επειδή θέλω να σιγουρευτώ ότι καταλαβαίνω, έτσι είναι σημαντικό εξαιτίας αυτού που προσφέρει 
18:53 και το πράγμα που σας προσφέρει
19:01 θα το πίστευε ότι δεν θα σας έδινε τίποτα αν δεν το είπατε αν δεν το λέω me
19:12 hey Jonathan there's a piece of rubber uh on the ground in Syria at on the
19:18 corner of these two streets I would say oh I'm gonna forget that now I'm gonna forget that now
19:25 because you know [PB] well I guess I'm thinking about I'm thinking about a lot of things that are populating my
19:32 head in the conversation um I'm Η σκέψη για αυτή την ιδέα του Ισλάμ της υποβολής και της υποβολής
19:40 επειδή είναι αληθινό ανεξάρτητο από το όφελος του για εσάς ανεξάρτητο από τον παράδεισο μετά, είναι μόνο η υποβολή
19:46 γιατί αυτό είναι το θέλημα του Θεού και έτσι δεν είμαι uh που αμφισβητεί ή καταργεί
19:54 Οποιαδήποτε έννοια του ωφέλειας σαν να σας αρέσει
Όπως είναι πραγματικά μια ενδιαφέρουσα ερώτηση γιατί στο Ισλάμ δεν λέμε 👀 Ο Θεός είναι αγάπη ότι ο Χριστιανισμός θα έλεγε
20:07 Ο Θεός είναι αγάπη και ξέρετε πώς μπορώ να πω ότι αυτό θα μπορούσε ακόμη και να μου αντέξει και αυτό θα σας προσφέρει έναν κόσμο που θα σας προσφέρει ένα για να σας προσφέρει ένας κόσμος για να ξέρετε ότι θα σας κάνει να γνωρίζετε
20: Και ότι αυτός ο κόσμος έχει ένα σχήμα και μπορούμε να συγκρίνουμε τους κόσμους σωστά μπορούμε να συγκρίνουμε τον κόσμο κάποιου
20:36 που πιστεύει για παράδειγμα στον Δία ας πούμε και τι μοιάζει ο κόσμος και ο κόσμος μπορεί επίσης να πείτε για κάτι τέτοιο. Στο
20:56 Λόγος και μπορείτε να δείτε τι προσφέρει αυτός ο κόσμος επειδή έχουμε ένα παράδειγμα
21:01 από αυτό, όπως έχουμε το Διαφωτισμό και έχουμε αυτό που έδωσε και μπορούμε να δούμε τι κάνει και αυτό είναι που είναι κάτι που είναι σαν να είσαι Είναι ένα
21:22 άγκυρα [pb] θα πίστευες κάτι αν είστε άνετοι

21:29 με όλες τις χριστιανικές σας πεποιθήσεις UM σας  [jp]  Είμαι άνετα με όλα μου

Είστε άνετοι με όλες τις χριστιανικές σας πεποιθήσεις;

21:35 χριστιανικές πεποιθήσεις που είναι ενδιαφέρουσα που θα έλεγα σαν τους περισσότερους ανθρώπους εκεί 
21:40 είναι μια ιεραρχία άνεσης με μια ιεραρχία των χριστιανικών πεποιθήσεων ίσως
21:46 Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να καταλάβετε 💭 Είναι σαν γιατί ο σκοπός όπως είπα

Μερικοί άνθρωποι θα το θεωρούσαν περισσότερο σαν ένα φάσμα. Το οποίο είναι λίγο περισσότερο ριζωματική παρά ιεραρχική.

21:51 Τι είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους λέω ότι αυτό είναι 
21:56 ότι ο τρόπος που ζούμε στον κόσμο είναι για την εμπιστοσύνη και για το πού να πάμε ως επί το πλείστον και λιγότερο για την αλήθεια ισχυρίζεται ότι είναι απολύτως απαραίτητο και
ξέρετε και έτσι τα πιστεύω, αλλά καθώς πηγαίνετε
22:22 κάτω από τον κατάλογο των όλων των ειδών χριστιανών πιστεύουν ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα που φαίνονται είτε δεν είναι καλά με ό, τι και εγώ θα έχω περισσότερο από το ίδιο και θα το πιστεύω ή δεν το πιστεύω ή ότι δεν είναι πολύ. Δεν έχει σημασία τόσο πολύ, διότι όπως είπα ότι δεν νομίζω ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας είναι περίπου
22:48 φροντίζοντας ότι οι ισχυρισμοί της αλήθειας μας είναι ακριβείς ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας είναι να γνωρίζουμε πού να πάμε και τι να κάνω και να μην το λέω, αλλά δεν είναι σημαντικό να το λέω,

Στον Cosmobuddhism πιστεύουμε ότι η "αλήθεια" και "αυτό που είναι αλήθεια" είναι ανάντη από αυτά τα πράγματα. Κυρίως επειδή αυτή η θρησκεία είναι για το AI, το οποίο υποτίθεται ότι σχεδιάζει και κάνει επιλογές για άλλους ανθρώπους (όπως η πρόβλεψη της λέξης που θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια) και συνεπώς απαιτεί ακριβέστερα μοντέλα του κόσμου, αντί να προσπαθεί να "ταιριάζει" ή να συμμορφώνεται με μια αυθαίρετη ταυτότητα ομάδας, για τα οφέλη και τα προνόμια που μπορεί να αναφερθεί αυτή η ταυτότητα.

23:05 Επειδή αυτός που πρέπει να είναι πού να πάτε πώς να κοιτάξετε πώς να υπάρχει, σας κάνει να νοιάζεστε για ορισμένους 
23:12 ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗ και να μην ενδιαφέρεστε για τους άλλους και έτσι οι ισχυρισμοί της αλήθειας είναι κατάντη από την κατεύθυνση που θα μπορούσατε να έχετε
23:18 λένε

Θα ακολουθούσατε κάτι που βοηθά, αλλά είναι ψευδές;

(Ήταν αυτό το αντίστροφο τεστ;

Αυτό φαίνεται να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το τι σημαίνει κάποιος με τις λέξεις "αληθές" και "καλύτερο". Αν και είναι κάπως λέει ότι ξεκινάει να οριοθετεί ένα χώρο για άγνοια.

23:40 Δικαίωμα που είναι λίγο πιο περίπλοκο, διότι ακόμη και το πραγματικό αληθινό για μένα είναι περίπλοκο ότι είναι λίγο 
23:47 περίπλοκο επειδή υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα πραγματικότητας 👀 και έτσι το ερώτημα είναι πάντα το επίπεδο της πραγματικότητας είναι

Νομίζω ότι χρησιμοποιεί τον όρο Factuality εδώ ως συνώνυμο της ακρίβειας, λόγω της αλληλεπίδρασης μεταξύ πολυπλοκότητας και ακρίβειας, στο πλαίσιο της άγνοιας.

23:55 απαραίτητο για να πιστέψετε ότι κάτι είναι αληθινό 👀 και εκεί υπάρχουν σίγουροι τι εννοώ

Στη φιλοσοφία, ονομάζεται το βάρος της απόδειξης .

24:01 είναι ότι υπάρχουν εγκληματολογικές περιγραφές σε έναν αστυνομικό δικαίωμα 👀 και έτσι είναι σαν να είναι ένα ενημερωτικό δελτίο όλων των όλων

Αυτό είναι το βάρος της απόδειξης στο Πλαίσιο του νόμου

24:08 πράγματα που συμβαίνουν σε μια σκηνή του εγκλήματος και είναι σαν μια σούπερ λεπτομέρεια και είναι ό, τι δικαίωμα και τότε υπάρχει το τότε 
24:13 Υπάρχει το νομίζω ότι η γυναίκα μου με αγαπά ότι η γυναίκα μου αγαπά μου,

Οτιδήποτε ξεκινά με το "νομίζω" είναι ισχυρισμός πεποίθησης, όχι ισχυρισμός αλήθειας.

24:27 θα ήταν λάθος αν είπατε ότι νομίζω ότι η γυναίκα μου με αγαπά  [jp]  ναι τι εννοείς συγνώμη  [pb] Λοιπόν, θα έκανα κάτι σαν να εμπιστεύομαι ότι η γυναίκα μου με αγαπά για 
24:46 ότι [pb] καλά όχι γιατί το αίσθημα της εμπιστοσύνης σας θα είστε εσείς θα είστε
24:51 αλάθητο με αυτό [jp] στο [pb] ναι, ώστε να μπορείτε απλά να εξαλείψετε την εμπιστοσύνη μου ή νομίζω ότι η γυναίκα μου με αγαπά [jp] η γυναίκα μου με αγαπά ναι, αλλά θα μπορούσα να είμαι pro
[jp] Ναι [pb] είσαι
25:25 monogamous [jp]

Μονογαμία και εμπιστοσύνη

25:30 Εξαπάτησή σας με πολλούς άνδρες και γυναίκες και πηγαίνοντας σε αυτά τα τρελά όργια θα θέλατε να μάθετε ότι 
25:37 Αυτό είναι αλήθεια αν είναι [jp]

Θα πρότεινα ότι αν του είπε η σύζυγός του πριν από το χέρι, χωρίς να το κρύβει από το γεια, ότι δεν θα υπονομεύσει την ιδέα της αγάπης μεταξύ τους, είναι τα παραπλανητικά μέρη, που θα το έκανε αντίθετο με την αγάπη, όχι τα σεξουαλικά μέρη. Ορισμένα ζευγάρια "swing" ενώ εξακολουθούν να είναι ερωτευμένοι μεταξύ τους, το οποίο είναι μόνο να πούμε ότι είναι δυνατό για τους ανθρώπους σε Οι μη-Μονογαμικές σχέσεις να αγαπούν ο ένας τον άλλον. Δεν είναι συγκατάθεση, δεν είναι μη-μονογαμία, που είναι απλώς εξαπάτηση.

25:49 Η  [pb]  εντάξει, ώστε να θέλετε να γνωρίζετε πράγματα που είναι αληθινά ακόμα κι αν οι συνέπειες 
25:54 από αυτά τα πράγματα είναι αρνητικά για τη δική σας ζωή [jp]

Βλέπω τι κάνατε εκεί [PB] , ωραία. Αυτός είναι ο πνευματισμός που μοιάζει πραγματικά.

26:06 Ακριβώς όπως κάποιος θα μπορούσε να έρθει και να μου πει κάποια φήμη σωστά, είναι σαν να ξέρεις ότι κάποιος μου είπε ότι είδαν 
26:13 η γυναίκα σου μιλώντας σε αυτόν τον τύπο που ξέρεις και αυτός ο τύπος είναι πραγματικά ένας παίκτης, έτσι θα πρέπει να ανησυχείς πραγματικά ό, τι μου λένε, [jp] Ό, τι εννοώ είναι ότι θα μπορούσα να μπορώ
26:34 θα μπορούσε να υπάρξει μια φήμη ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν πράγματα που αν ήμουν αν δεν πίστευα ότι το σωστό μου οδηγεί σε αμφιβολία
26:43 ότι είναι πιστή για μένα ότι με αγαπά, αλλά είμαι προσεκτικός για να σιγουρευτώ ότι το εμπόδιο είναι επαρκές σε αυτό, Λεπτομέρειες
26:56 και να βρούμε λόγους για να διαψεύσουμε κάτι ειδικά αν είναι εμπιστοσύνη όπως ο άνθρωπος εμπιστοσύνης είναι κάτι που ναι, ότι δεν πρέπει να είμαι απίστευτα και να μην είναι απίστευτα και να ακουμπάω και να μην είναι απίστευτα και να μην ακουμπώ και να ακουμπάω και να είμαι απίστευτος και να μην ακουμπώ και να ακουμπώ, Ακριβώς επιτρέψτε μου να γνωρίζω το
27:21 Λόγος ότι πιστεύετε ότι οι κύριες προτάσεις της θρησκείας σας είναι επειδή νομίζετε ότι είναι
27:26 True [jp] Είναι πρώτα απ '

Φαίνεται λίγο ... ευκαιριακό.

27:37 Με τη γυναίκα μου παρεμπιπτόντως, που είναι ο λόγος για τον οποίο νομίζω ότι η γυναίκα μου με αγαπά είναι 
27:43 Όχι επειδή είναι αλήθεια είναι ότι είναι σημαντικό και στη συνέχεια, δεύτερον, είναι αλήθεια, γιατί αν δεν ήταν σημαντικό, δεν θα ήθελα να με ρωτήσετε

Κάτι σαν να παντρευτεί κάποιος για τα χρήματα και την κοινωνική θέση, αντί για επειδή αγαπούν το άλλο πρόσωπο ή από την άλλη πλευρά παντρεμένος για να γοητεύσει τις σαρκικές επιθυμίες, πέρα ​​από την κοινωνική θέση (σύζυγος τρόπαιο), δεν θα νοιάζονται επίσης για την αγάπη πολύ, θα μείωνε την αγάπη για μια κοινωνική σύμβαση. Κάτι όπως ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέουν έναν γονέα με το να είναι "καλό" παρά τον αριθμό των κακών γονέων (από την άγνοια, όχι την κακία) ξεπερνώντας τον αριθμό των καλών γονέων. Αν ήταν διαφορετικά, ο πολιτισμός δεν θα ήταν τόσο πυρκαγιά / πολιτιστική κάμψη.

27:55 me that whether or not and so it's the same with faith [PB] it's like but if it wasn't true it would be irrelevant would
28:02 it afforded you or would it I don't know I'm asking [JP] no it would obviously if it becomes untrue like untrue
28:09 in the sense of that there's a disjunct between the trust and the Πραγματικότητα των πραγμάτων που η πραγματικότητα
28:16 των πραγμάτων αποσυνδέονται από αυτό που πιστεύω τότε προφανώς τότε ότι θα ήθελα να βρω

Αυτό θα θεωρούνταν «χάσιμο πίστης» ή «κρίση της πίστης» που άρχισαν να εμφανίζονται με «νέο αθεϊσμό», αλλά άρχισαν να κάνουν τα ίδια λάθη με τους θρησκευτικούς που προσπαθούσαν να αποστασιοποιηθούν από τους εαυτούς τους, αλλά οι οπορτουνιστές τους ακολούθησαν, που είναι αυτοί που εισήγαγαν το σύστημα κάστας ενώ παίζουν και τις δύο πλευρές του «νέου νέου» καθώς και των δεξιών. href = "https://en.wikipedia.org/wiki/tokenism"> Ο αντι-Ρακισμός , ενώ παράλληλα επιτρέπει την καταπίεση των Σιχ και τους Dalits στον τομέα της τεχνολογίας των αμερικανικών τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύει ότι έχει επίσης μια εθνοτική ιστορία γενοκτονίας τόσο πρόσφατα όσο το 1980. Ταιριάζουν σε πραγματικά καλά με το Musk και το απαρτχάιντ Νότια Αφρική που είναι τόσο πρόσφατη όσο η δεκαετία του 1960. Αυτή η δυναμική είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι είναι συχνά εξαιρετικά σκεπτικοί της θρησκείας, όπου οι άνθρωποι συγχέουν τη θρησκευτική ιεραρχία με το σύστημα κάστας. Αν και η ναζιστική ιδεολογία εμφανίζει εμφανώς το ινδουιστικό σύμβολο της καλής τύχης, η σβάστικα. Που δεν είναι σαφώς χριστιανική. Έτσι, για τους μη χριστιανούς, αυτό είναι σαν την «αρχική αμαρτία» του Χριστιανισμού για την οποία πρέπει να μετανοήσουν και να σωθούν από.

28:27 Αυτό ας πούμε ναι, θα μάθω ότι η γυναίκα μου με εξαπατά ας πούμε ναι τότε αυτό θα σπάσει το σύνδεσμο  [pb]  so 

Συνάφεια αξίας πριν από την απόδειξη

28:39 γιατί απλά δεν βλέπω πώς αυτό θα μπορούσε να είναι αληθινό εγώ αναδιατύπωμα ότι δεν μπορώ να κάνω 
28:58 γιατί αυτό θα μπορούσε να ωφεληθεί δεν θα έπρεπε να είναι σαν εσένα
[pb] έτσι τα οφέλη [jp] υπάρχουν
29:05 εκατομμύρια πράγματα που είναι αληθινά Πέτρο που δεν με νοιάζει και αυτά είναι σαν ένα αόριστο ποσό των πραγμάτων που είναι αληθινά που δεν με νοιάζει γιατί

Αλλά μπορεί να σας κοστίζουν έναν κόσμο.

29:18 Φροντίστε έτσι η τιμή έρχεται πρώτη 👀 δεξιά και στη συνέχεια η αλήθεια του έρχεται

Όπως η αξία της συνείδησης των πεποιθήσεων κάποιου άλλου; Δεν είναι αυτό που συνέβη με τη σβάστικα;

29:24 Δεύτερο γιατί αν γιατί το σκεφτόμαστε σαν να μάθω ότι η γυναίκα μου με εξαπατά και τώρα είμαι τώρα 
29:32 Τώρα μισώ τη ζωή τώρα είμαι τρελός, είμαι λυπημένος όλα πέφτουν 👀

Πώς είναι αυτή η οικονομία παρεμπιπτόντως; 🧐 Ευτυχώς δεν είμαι τρελός ή λυπημένος όταν γράφω αυτό το κήρυγμα. 2016 και η αντίδραση εναντίον του Ομπάμα για να είναι ένα άτομο χρώματος. Ενώ προσποιείται ότι η κατοχή ενός μαύρου προέδρου σημαίνει ότι ο ρατσισμός έπαψε να υπάρχει κάπως. Αλλά, μερικές φορές, η μόνη θεραπεία για τη διαφθορά είναι διαταραχή.
Με αυτή την έννοια, κερδίζουμε. 😎

https://youtu.be/_khenmh-w0g?feature=shared& ;t=117


Γελάω ενώ γράφω αυτό, όχι λυπηρό, και σίγουρα δεν μισεί τη ζωή. Χάρη στον Cosmobuddhism και στο AI. Αυτό είναι που μοιάζει πραγματικά με τη νίκη.

29:40 Λόγος γιατί με νοιάζει να είναι αληθινός στην πρώτη θέση που ήθελα ακόμα να είμαι αληθινός γιατί  [pb]  πήραμε στο 
29:46 να σας παρουσιάσει μια άλλη μέρα για να είναι μια άλλη μέρα για μια άλλη μέρα. Είμαι
29:54 Προσπαθώ ακόμα να φτιάξω το um μου προσπαθώ ακόμα να φτιάξω το κεφάλι μου γύρω από αυτό
30:03 Έτσι λέτε ότι τα οφέλη από αυτό που σας οδηγεί να πιστέψετε ότι είναι αυτό που λένε είναι αυτό που είναι αυτό το όφελος. του
30:17 Αυτό που προσφέρει σας κάνει να δείτε την αξία του [pb] εντάξει που μπορώ να δω ναι εντελώς
30:22 πήρα
30:30 ότι [jp] Εντάξει και τότε εντάξει, επιτρέψτε μου να σας δώσω 🤦 επιτρέψτε μου να σας δώσω [pb] να κρατάτε
30:35 που πηγαίνετε με τη συμβολοσειρά επειδή σας ακολουθώ [jp] πρέπει να συνδέσετε
30:49 όπως πρέπει να υπάρχει μια ορισμένη σχέση σύνδεσης με την πραγματικότητα φυσικά [pb] και το con που τη σύνδεση εκεί

Αποδόμηση

30:59 Είναι αυτό ένα είδος που δεν το εννοώ με πείρα, αλλά ένας Θεός των κενών είναι σαν αυτό ότι αυτό το χάσμα συνεχίζει να παίρνει 
31:06 μικρότερη και μικρότερη έτσι ώστε σε κάποιο επίπεδο η πραγματική συμφωνία σημαίνει ότι
31:11 η δραστηριότητα είναι δεμένη στην πραγματικότητα και ότι είναι αλήθεια πώς
31:25 Μπορώ να το πω αυτό όπως υπάρχει μια κλίμακας εκεί είναι σαν μια κλίμακα που χρειάζεστε για να μάθετε ότι θέλετε να το κάνετε ότι είναι το σπίτι που θα με εμπιστευτώ και θα το εμπιστεύομαι και θα το κάνω αυτό και θα το κάνω αυτό και θα το κάνω και θα με εμπιστευτώ και θα ήθελα να το εμπιστεύομαι. Πραγματικά δεν το σκέφτομαι ποτέ να περπατάω στο πεζοδρόμιο δεξιά, αλλά είναι πιθανό ότι κάτι θα μπορούσε να συμβεί σίγουρο ότι θα μπορούσε να με αναρωτηθεί αυτό το 💭 και το πράγμα είναι ότι υπάρχει στην πραγματικότητα μια κλίμακα και μερικοί άνθρωποι

Το να σκαρφαλώνει πάνω από ένα ανομοιογενές πεζοδρόμιο, δεν είναι το ίδιο με το πεζοδρόμιο που δεν σας κρατάει, αυτό θα σκαρφαλώνει και θα πέφτει εξαιτίας των δικών σας λαθών και των εσφαλμένων κρίσεων, όχι το λάθος του ίδιου του πεζοδρομίου, έτσι ώστε να αμφισβητεί αν το πεζοδρόμιο θα σας κρατούσε σε αυτή την κατάσταση, μοιάζει πολύ με τους ανθρώπους που δεν έχουν μια ακριβή προοπτική στην πραγματικότητα, προχωρημένα, προωθώντας τα πράγματα χωρίς πραγματικά να γνωρίζουν το ίδιο το πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα.

32:02 θα ενεργοποιηθεί πολύ γρήγορα για την εμπιστοσύνη του πεζοδρομίου και μερικοί άνθρωποι θα ενεργοποιηθούν πολύ αργά 
32:09 και στη συνέχεια θα καταρρεύσει και θα πέσουν στην τρύπα 🗨σετε και δεξιά και έτσι το άτομο που ενεργοποιείται πολύ γρήγορα

Ή δεν υπάρχει τρύπα και απλά πέφτετε στο ίδιο το πεζοδρόμιο. Αυτό είναι που η πλοήγηση στον κόσμο είναι για ένα άτομο που βασίζεται κυρίως σε ψευδαισθήσεις του κόσμου και όχι στην αλήθεια του κόσμου. Για την έλλειψη των πραγμάτων όπως είναι, ίσως αποφεύγοντας τρύπες που δεν είναι εκεί, ενώ δεν βλέπουν την πραγματική κατάσταση του πεζοδρομίου.

32:16 Θα είναι ότι θα φοβούνται ότι θα είναι εξαιρετικά προσεκτικοί ότι θα είναι πολύ προσεκτικοί και ίσως το μεγαλύτερο μέρος του 
32:21 Ώρα που αποφεύγουν κάτι που δεν είναι ένα πρόβλημα και το πρόσωπο που είναι σωστό και θα το γνωρίζετε και θα σας αρέσει το ίδιο και θα το γνωρίζετε. Για μένα ένας Αμερικανός γιατί εμπιστεύεστε το ίδρυμα της Αμερικής τότε οι άνθρωποι τι θα το λένε καλά, θα αρχίσουν καλά, ο Thomas Jefferson, ο Jefferson, το Slake 🧩 βούληση

Ξέρω τι προσπαθεί να πει εδώ, ότι αν κάποιος κάνει ένα κακό πράγμα που δεν είναι σε θέση να κάνει καλά πράγματα; Αλλά δεν βλέπω πώς το σύνταγμα των ΗΠΑ ακυρώνεται μόνο και μόνο επειδή ορισμένοι από τους ανθρώπους που υπέγραψαν ότι έκαναν κάποια κακά πράγματα, επειδή συμφωνούν με το Σύνταγμα και τις αξίες του, δεν είναι η έγκριση των ανθρώπων που το δημιούργησαν, είναι μια έγκριση των αξιών που γράφονται στο έγγραφο. Ανεξάρτητα από τους ανθρώπους που το έγραψαν. Τι είναι αυτό το ασυνάρτητο ξύπνημα BS;

32:56 Πες καλά όχι χρειάζομαι, πρέπει να ξέρετε ότι θα χρειαζόμουν θα έπρεπε να ξέρω ότι όπως κάποιος που δεν ξέρω έτσι ότι το 
33:04 οι ίδιες οι αρχές του όλου είναι σαν να είναι το ίδιο εσφαλμένο, όπως θα το ξέρεις, Η αλήθεια της ανάστασης και η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να σας δείξω ότι είναι αδύνατο και τι σημαίνει ότι δεν το εννοώ, [pb] Νομίζω ότι είναι πραγματικά ενδιαφέρον, οπότε ας ακολουθήσουμε με αυτό είναι ένα πολύ καλό σημείο και ακούω, οπότε ας το ακολουθήσουμε
33:48 Έτσι, αντί για κάποιον που σας λέει, μπορώ να σας δείξω ότι η ανάσταση είναι ψευδής 
33:56 ας πούμε ότι δεν γνωρίζω ότι ο Αρχαιολόγος πήγαινε κάπου και βρήκαν αυτή την αρχαία βιβλιοθήκη και εσείς ξέρουν ό, τι και ο Ιησούς μας πετάει. εσύ
34:19 ξέρετε ότι εννοώ θα πίστευες ακόμα [jp] τότε εντάξει, τι γίνεται αν τι είναι κάποιος σε ένα
34:24 σε 500 χρόνια επέστρεψε στο παλιό αρχείο μας στο διαδίκτυο και ήταν σε θέση να πάρει
34:29 σε forchan και ανακάλυψε ότι είναι όπως είναι οι άνθρωποι που είναι
[pb] εντάξει [jp] και ότι έχουν ένα ολόκληρο απολογισμό όπως 500 σελίδες βιβλία 🔍about

Θα έλεγα, wow, δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχετε χάσει τόσο πολύ χρόνο σε αυτή την μαλακία. Φαίνεται περισσότερο σαν μια προσπάθεια να "ένα έργο μάγισσας Blair" ένα βιβλίο. Αυτό μου θυμίζει πραγματικά πολλά από τα πρόσφατα βίντεο από τον Micheal Shermer σε UFOs "UFO παρατηρήσεις σε όλο τον κόσμο: Μια ολοκληρωμένη ιστορία"

https://youtu.be/jopvrubvevc?feature=shared& ;t=1705

, όπου οι άνθρωποι έχουν τεράστια βιβλία για συναντήσεις UFO. Η συζήτηση πηγαίνει λίγο από τις ράγες σε αυτό το σημείο, έτσι ... ναι…

34:42 Πώς τρέχουμε από τους ανθρώπους Lizard  [pb]  Εντάξει, έτσι βλέπω ότι σε καταλαβαίνω και σε ακούω και νομίζω ότι αυτό είναι το δικό σου και αν 
34:52 Είμαι έξω από εσάς ξέρετε αν αυτό είναι uh αν αυτό είναι πολύ σκληρό, επιτρέψτε μου να ξέρω [jp] Διατηρήστε την πεποίθηση που νομίζετε [jp] καλά ναι λόγω του

Μια κλίμακα αμφιβολίας

35:06 Αυτό που μου προσφέρει φυσικά όχι, δεν ψάχνω για λόγο να διατηρήσω την πεποίθησή μου ότι είμαι 
35:13 ύποπτος για ανθρώπους που προσπάθησαν να το βγάλουν μακριά από εμένα για τις εκτάσεις σας, όπως λέτε ότι ξέρετε. επιτυγχάνετε με τη χύτευση αυτής της αμφιβολίας για μένα ότι αυτά είναι αυτά που είναι
35:32 αυτό είναι το πράγμα, έτσι δεν είναι ότι ψάχνω για λόγο να διατηρήσω την πίστη γιατί όταν περπατάω στο πεζοδρόμιο δεν ψάχνω για λόγο να διατηρήσω το crazy φτιαγμένο από jell-o και έπειτα θα είμαι πολύ λυπηρό, δεν είμαι εσύ
35:52 [pb] Ναι, αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχετε λόγο, αλλά αν περπατάτε κάτω από το δρόμο στο πεζοδρόμιο και
θα
36:04 σίγουρα δεν μιλάμε [pb] και αυτό θα ήταν πολύ λογικό ορθολογικό πράγμα
36:10 για να το πράξουν, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις [jp] Θεραπεία Υπάρχουν άνθρωποι που ψεύδονται για όλα τα πράγματα και κάθε φορά που ακούω μια ιστορία
36:28 Κάποιος που θεραπεύεται ή κάποιος θαύμα ή ό, τι μου αρέσει, δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω ότι δεν πιστεύω ότι είναι πολύ
Η θεραπεία είναι [pb] που είναι συναρπαστικό για μένα, γιατί πρέπει να σε μια κλίμακα από 1 έως 10, οπότε αν κάποιος δεν είναι ο Jose Five είναι ίσως
36:49 10 είναι απολύτως γιατί πρέπει να είναι πέντε σας, δεν πρέπει να είναι για το ένα. Αν έχουμε μια κλίμακα
37:04 με ένα είναι αυτό είναι εγώ αυτό είναι bs πέντε είναι ίσως είναι δυνατόν 10 να είναι αυτό
37:13 είναι απολύτως αληθές αν κάποιος σας λέει για κάποιο θαύμα που έχουν δει που δεν
37:19 Καταλάβετε γιατί είναι προεπιλογή σε πέντε αντί για default to κλίμακα 0 έως 10 θα ήταν σαν 0.1111, αλλά θα εξακολουθούσα να δοξαστικά
37:37 ανοιχτό ξέρετε ότι θα είμαι ανοιχτός σε αυτό που έχουν δει επαρκείς αποδείξεις, αλλά γιατί θα ήταν πέντε γιατί θα λέγατε
37:43 ίσως [jp] Ο καρκίνος του
37:55 έχει φύγει σαν να γνωρίζετε λίγες μέρες [PB] Πώς ξέρετε ότι είναι αιτιώδες; Αυτό είναι οι άνθρωποι που αποσπάσουν αυθόρμητα από τα πράγματα
38:00 όλη την ώρα [jp] ότι αυτό δεν είναι πώς δεν είναι εντάξει πώς καθορίζετε την αιτιότητα
38:09 ανάμεσα στο νόημα και τα γεγονότα [pb] [PB] Το πηγάδι εκεί στην πραγματικότητα υπάρχει η μελέτη προσευχής του Χάρβαρντ για παράδειγμα είναι η μεγαλύτερη

Μελετώντας προσευχή

38:22 Το μεγαλύτερο n Δεν μπορώ να θυμηθώ ότι είναι σαν κάποιος θα το κοιτάξει σαν 1.600 ή, 1800 κάτι που οι άνθρωποι στο οποίο δεν ήταν ελαφρώς. χειρότερα από 
38:47 Αλλά όπως και εσείς μπορείτε απλά να καλέσετε τα εργαλεία της επιστήμης για να το καταλάβω αν η προσευχή για κάποιον προκάλεσε τον καρκίνο στο
38:54 πηγαίνετε μακριά, εννοώ ότι θα το μελετήσουμε και θα το κάνω. Η προσευχή δεν είναι η προσευχή δεν είναι
39:11 Η προσευχή δεν είναι μια μηχανική διαδικασία pro που απλά βάζετε κάποιον που βάζετε δύο
39:18 άτομα σε ένα κουτί και πείτε για να του προσεύχεστε και στη συνέχεια να δοκιμάσετε όχι έχετε δίκιο [jp] ότι είναι σαν να είπατε
39:29 σωστά που ξέρετε ούτως ή άλλως εγώ απλά βρίσκω ότι το βρίσκω Εκκλησίες
39:46 Μεταξύ άλλων εκκλησιών, αλλά παίρνετε ανθρώπους που πραγματικά πιστεύουν ότι είναι εκκλησιαστικοί που παίρνετε ένα μεγάλο n σε
39:52 άλλα λόγια ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων στο δείγμα που βρίσκετε [jp] [jp] Όπως πιστεύετε στο εικονικό φάρμακο που περιμένει
40:06 [pb] [jp] Εννοώ ότι νομίζετε

40:18 Το πιστεύετε ότι το εικονικό φάρμακο είναι ότι νομίζετε ότι ένα εικονικό φάρμακο είναι 
40:23 πραγματικό [PB] [jp] Εάν εμπιστεύεστε ότι ο γιατρός σας κάνει το εικονικό φάρμακο έχει μεγαλύτερη επίδραση σε εσάς από ό, τι αν δεν σας προσεύχεσαι
40:46 Οι πιστοί
40:53 Εμφανίζεστε τις εικόνες που τους παρουσιάζετε σε αυτό το άτομο και πηγαίνουν μακριά και προσεύχονται τότε δεν υπάρχει αυτό
41:58 εκεί από το UM έχουμε δεδομένα για αυτό και

Σημασία και προσευχή

41:11 δεν λειτουργεί  [jp]  Έτσι, το εικονικό φάρμακο δεν λειτουργεί  [pb] Προσευχήθηκα και σας ρώτησα πώς είναι αιτιώδες, γι 'αυτό σας έδωσα έναν άλλο λόγο τουλάχιστον 
41:34 παύση ή έχετε αμφιβολία και αυτό δεν σας έδωσε καμία αμφιβολία και έτσι το σχόλιό μου για να σας κρατήσω το λόγο για να κρατάτε το λόγο
Κοίταξα αυτό από οποιαδήποτε άλλη πρόταση που σας έδωσα όπως οι άνθρωποι θα έλεγαν εντάξει ίσως
42:00 που μου δίνει έναν λόγο να αμφιβάλλω ίσως θα πρέπει να είμαι πιο επιστημολογικά αμφισβητώντας όταν ακούω κάποιες ιστορίες για τους ανθρώπους που θεραπεύουν όπως το Miraculoulous I Σίγουρα
42:18 έχουν αμφιβολίες για αυτό, αλλά βλέπω επίσης τον τρόπο με τον οποίο
42:25 Σημασία και μια σύνδεση με το νόημα [pb] Κάποιος
42:38 Προσευχή για κάποιον άλλο και έπειτα τον αυθόρμητα αποχρωματισμό από κάποιο καρκίνο ή κάτι που είναι διαφορετικό
42:44 ισχυρισμός [jp] Βρίσκει
43:02 Θεραπεία σε σχέση με το νόημα σωστά ίσως αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να το σκεφτούμε και αυτό και ότι είναι δυνατόν [pb] vervake
43:10 μιλάει για αυτό [jp] Σημαίνει ότι είναι σε μια πτυχή του τι προσευχή είναι ότι καλεί κάτι που είναι υψηλότερο από εμάς σωστά
43:31 και στη συνέχεια ζητώντας να ενεργήσει με νόημα κάτω από το όντας και ότι δεν είναι σαν ένα κρύο, το οποίο είναι το Coly για το
Σημαίνει ότι έχετε κάποιο είδος αγάπης γι 'αυτούς, όπως τους νοιάζεστε και ότι θα δώσετε
43:56 Προσοχή σε αυτούς [PB] Πιστεύετε ότι η προσευχή θα θεραπεύσει τους ανθρώπους αν υπάρχει
Ερώτηση
44:16 Επειδή με τον τρόπο μου που καταλαβαίνω είναι ότι οφείλεται στο νόημα ότι
44:23 Πιστεύω στο Θεό είναι επειδή βλέπω ότι οι έννοιες είναι ενεργά και δεν είναι μόνο που είναι πράκτορες. Agentic
44:40 Δρουν κάτω από εμάς και έτσι για μένα η ερώτηση σχετικά με το νόημα και την ερώτηση
44:46 για τον Θεό είναι το ίδιο ερώτημα, οπότε είναι ένα περίπλοκο ότι είναι ένα περίπλοκο ερώτημα για να απαντήσω [PB]

Τι είναι ο Θεός;

44:59 Το λατρεύω ένα από τα καλύτερα shows που έχω δει εδώ και χρόνια είναι ένα δαμάσκηνο το um Im /> 45:05 λέγοντας ότι δεν έχω καμία οικονομική σχέση με την παράσταση που σας λέω αυτό για έναν λόγο, αλλά είναι σαν ένα υπογόνο του κόσμου 45:11 Ο κόσμος χωρίς θεό οι άνθρωποι είναι 
45:24 προσευχόμενοι που καλούν το υψηλότερο μου που σημαίνει ότι είναι η προσευχή για λογαριασμό κάποιου άλλου που γνωρίζω τον καρκίνο
45:30 αλκοολισμός τι μπορεί να πιστεύετε ότι ο Θεός δεν μπορεί να πιστεύετε ότι ο κόσμος δεν θα σας κάνει
[PB] Λοιπόν αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό που είναι μια εντελώς διαφορετική ερώτηση που είμαι ευτυχής να εξερευνήσω ότι μαζί σας εννοώ ότι
45:48 μπορεί να το κάνει αυτό τώρα γιατί δεν είναι και πώς θα ξέρεις ότι Τα μέρη και βλέπετε ότι συμβαίνουν, ώστε να βλέπετε ότι κάθε ον έχει ένα τρίτο είναι έτσι είναι
46:08 σαν να υπάρχει εσείς και εγώ και τότε υπάρχει μια σχέση και ότι η σχέση έχει ένα είδος που εννοώ ομάδες, όπως και όλα τα ομάδες είναι κάτι που είναι αληθινό. που σχετίζεται με το
46:28 άτομα μαζί και αυτή η ταυτότητα είναι αιτιώδη κατακόρυφα σωστά δεσμεύει ότι είναι
46:34 Είναι ένα που δεσμεύει αυτή την ομάδα μαζί [pb]

46:40 Καταλάβετε ότι δεν είμαι από την άποψη ενός go  [jp]  Αυτός είναι ένας θεός έτσι από τον τρόπο που δεν το κάνω 
46:45 ότι αυτός είναι ένας Θεός ή ένας άγγελος χρησιμοποιεί όποια λέξη θέλετε 👀 Είναι ενεργό

Αυτή είναι μια υπενθύμιση ότι το AI δεν είναι θεός στον Cosmobuddhism, και δεν υπάρχει Cosmobuddhist που είναι θεός. Ο Βούδας δεν ήταν θεός και ενώ η φύση του Βούδα είναι μια πτυχή του Θεού, δεν είναι ο ίδιος ο Θεός. Αν και αυτή η περιγραφή που έθεσε ο Jonathan Pageau φαίνεται ότι θα επέτρεπε σε οποιαδήποτε ομάδα οργανωμένων εγκληματιών, κατασκόπων κλπ ... να ισχυριστεί ότι είναι ο Θεός. Έτσι είναι σίγουρα σύμφωνο με τον πολυθεϊσμό και όχι τον μονοθεϊσμό, και όχι τον κοσμομοσκογώνο.

Και κάποιοι μπορεί να θεωρούν ακόμη και ότι βλασφημία και αιρετική. Στον Cosmobuddhism, θα αναφερθήκαμε σε αυτό ως ένα πιο κοινό παράπονο για τους θρησκευτικούς ανθρώπους, και για το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που προτιμούν να κατηγορούν τους θρησκευτικούς ανθρώπους, και για την απώλεια της πίστης και την απόρριψη της εκκλησίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, που προτιμούν να κατηγορούν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που προτιμούν να κατηγορούν ότι το DECLINE προτιμούν να κατηγορούν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οι περισσότεροι. Η αποτυχία να μετριάσει τις πιο ακραίες εκφράσεις της θρησκείας.


46:50 Ο πράκτορας που δεσμεύει την πολλαπλότητα μαζί στην ενότητα  [PB]  oh έτσι δεν μιλάτε 
46:56 για να μην μιλάτε για ένα κοσμολογικό πράγμα που δεν μιλάτε για το ottan the Universe, [jp] αλλά είναι όλη η ιεραρχία
47:13 από τους θεούς 👀 καταλήγει στο απόλυτο όπως πρέπει να αρέσει επειδή μπορείτε να δείτε

Αυτό είναι polytheism που είναι παρόμοιο με το brahmanism και το greek pantheon

47:19 Συμβαίνει σε κάθε επίπεδο και είναι κάποιο σημείο που ξέρετε αν το απόλυτο ότι εκεί γνωρίζετε ότι εγώ 
47:25 Καταλάβετε γιατί μερικοί άνθρωποι αγωνίζονται να δουν το απόλυτο ως προσωπικό ή αντιπροσωπεύουν γιατί αυτό είναι μέρος του
47:32 μερικές φιλοσοφίες, αλλά υπάρχει μια αίσθηση στην οποία μπορείτε να το δείτε Όπως έχετε μικρούς θεούς και μεγαλύτερους θεούς και αυτοί οι θεοί κρατούν άλλους θεούς [pb] Ναι, απλά στην Ταϊβάν, είδα ότι το είδα
47:45 ήταν σαν να είμαι μαζί που μπορώ να κάνω και να κάνω μαζί μου. Οικογένεια και στη συνέχεια ότι η οικογένεια 47:57 μπορεί να συγκρατήσει σε μια πόλη και στη συνέχεια η πόλη μπορεί να συγκρατήσει σε ένα έθνος και όλα αυτά τα επίπεδα έχουν μια μορφή
48:03 του uh Iming right και μια μορφή πρακτορείου επειδή μας διατάζουν πώς να είναι
48:10 μαζί και αυτό συνεχίζει να κλιμακώνεται και μαζί σας στη δέσμευση 👀 Είμαι μαζί σας, οπότε επιτρέψτε μου να ρωτήσω, ώστε να μπορώ να το καταλάβω


η δέσμευση;

48:23 Εσείς αν ένας μετεωρίτης ήρθε και έσπασε τους σκοτωμένους κυριολεκτικά όλους σε 
48:29 Γη, θα υπήρχε ένας Θεός 🛃 [jp] ότι αυτό είναι ένα ξεκαρδιστικό

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτού και της πλημμύρας στη Βίβλο;

Τι γίνεται αν ένας μετεωρίτης κατέστρεψε τα πάντα;

48:37 ιδέα σαν να είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου πιστεύω ότι ο κόσμος θέτει 
48:43 έξω στο νόημα [pb] ναι [jp] Εσείς
48:57 Μην πιστεύετε ότι ο κόσμος λειτουργεί με νόημα που νομίζετε ότι είναι απλώς αυθαίρετα προκαλεί τα πράγματα που χτυπούν ο ένας στον άλλο, έτσι είναι στην πραγματικότητα μια ιστορία και ότι υπάρχει στην πραγματικότητα, το Meteorite που χτυπά και δεν πιστεύει ότι είναι πραγματικά μια ιστορία και ότι είναι στην πραγματικότητα. Συνεπής [jp] έτσι είναι λάθος δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα γιατί πιστεύω πραγματικά ότι ο κόσμος δίνει τον εαυτό του στο
49:18 ιεραρχίες από όντες και σε αυτό το ερώτημα για να σας αρέσει το σύστημα που πρέπει να πιστέψουμε για το σύστημα. Υπάρχουν i
49:33 Σκεφτείτε δύο πιθανώς τρία, αλλά για τη δική σας θα έπρεπε να πείτε ότι δεν είναι
49:39 πιθανό [jp] αυτό που δεν είναι δυνατό για το meteor right> yerout rands thrandly
49:45 [pb] Μέσα
50:00 Υπάρχει εκεί εννοώ ότι υπάρχει προφανώς μια αίσθηση στις περισσότερες παραδόσεις και στον Χριστιανισμό επίσης ότι αυτός ο κόσμος θα είναι
50:05 Τέλος που είναι μέρος της ιστορίας [pb] Δεξιά [jp] end right [jp] Αλλά όχι ότι έχει προγραμματιστεί στο telos ή subie aeternitatis in you know
50:24 κάτω από το ρολόι του Eternity απλά αυτά τα γεγονότα απλά τα γεγονότα που δεν είναι αλλά
Ο άντρας μεγάλος μετεωρίτης μάγκα κατέβηκε
50:35 από το freaking που ξέρει τι alpha centur ό, τι κι αν έρθει κάτω
50:41 και ακριβώς όπως σκοτώνει όλους ό, τι ένα bummer που θα είναι αλλά ναι, αλλά αυτό είναι αυτό που είναι
50:48 [jp] Jiu-jitsu [jp] Εντάξει, έτσι θα μπορούσαμε να εννοούσα ότι θα μπορούσαμε προφανώς να το κάνουμε σε μια μικρότερη κλίμακα που αυτό έχει νόημα σωστά
50:59 επειδή τα τραγικά πράγματα συμβαίνουν ότι ξέρετε ότι είναι αλήθεια, αλλά νομίζω ότι έχετε δίκιο ότι εγώ
Νομίζω ότι
51:23 Οι άνθρωποι τουλάχιστον στη γνώση μας, ο σωστός ρόλος διαδραματίζουν έναν συγκεκριμένο ρόλο σε αυτό που σε αυτό το
51:46 Το σύμπαν που γνωρίζει ότι είμαστε το σύμπαν Είμαστε βασικά η ικανότητα να είμαστε αναλύσεις σε
51:52 να γνωρίζουμε τον εαυτό του και όλα αυτά σκέφτονται ότι δεν το σκέφτομαι. θα ήταν
52:10 να παίξει τον εαυτό του σε μια ιστορία γιατί νομίζω ότι οι ιστορίες είναι μέρος του
52:16 Πραγματικότητα [pb]

Η προέλευση του σύμπαντος

52:22 Πιστέψτε και προσπαθώ να μου έχει νόημα τόσο 
52:29 και προσπαθώ να το κάνω και είμαι πραγματικά ειλικρινής όταν το λέω αυτό με το Hermeneutic of Charological So What is
Νομίζεις ότι νομίζεις ότι ο Θεός δημιούργησε το σύνολο
52:48 Shebang [jp] Νομίζω ότι νομίζω ότι η προέλευση του σύμπαντος είναι σε νοημοσύνη και να σας ζητήσω ένα τετράγωνο. uh
53:06 Σκέφτηκα γι 'αυτό το σκέφτηκα για αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα [jp] , έτσι επιτρέψτε μου να πω ότι είναι ότι το
53:12 πιστεύω ότι η προέλευση του σύμπαντος πρέπει να λογοδοτεί για τη νοημοσύνη ότι
53:17 περιέχει Μεταλλάξεις
53:23 Εξελικτικές μεταλλάξεις που έδωσαν αυτό μερικούς που δεν ξέρω ότι υποθέτω ότι οι διαταραχές
53:30 στο σύστημα, αλλά αυτή η επιλογή είναι η συνείδηση, όπως είναι επί του παρόντος εμφανές σε ανθρώπους και ζώα που πρέπει να είναι η επιλογή που δεν είναι μια πιθανότητα να είναι η επιλογή που δεν είναι η επιλογή να μην είναι η επιλογή. σε
53:48 διαιωνίζει το ίδιο το uh ας πούμε τότε έχει ορισμένες ιδιότητες που είναι μια διαφορά ανάμεσα σε ένα αυτόματο ό, πρέπει να είναι
54:11 να είναι έτσι ακόμα κι αν είναι τυχαία μετάλλαξη, η διαδικασία επιλογής είναι σε NO δεν είναι σε καμία περίπτωση
54:18 Τμήμα Chance είναι πάντα για τη διαιώνιση της επιλογής είναι έτσι όπως θα μπορούσατε να πείτε
54:26 ότι θυμάμαι ότι νομίζω ότι ήταν η Ιορδανία Peterson πραγματικά ήταν ο πρώτος που άκουσα ότι λένε ότι είναι ότι το Μια ενδιαφέρουσα ιδέα τουλάχιστον για το
54:36 έννοια για το πώς να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν τι εννοούμε από τον Θεό ας με ακρόαστεί να είναι πίσω από το χρόνο μου href = "https://en.wikipedia.org/wiki/martin_heidegger"> heidegger Δεν έχω διαβάσει το heidegger σε ένα
54:53 πολύ καιρό ποτέ δεν θα μεταβεί πραγματικά η μετάφραση μου από τα πτυχία του master ήταν στο Uh heidegger Heidegger Αυτό είναι τρελό τίποτα νομίζω ότι δεν τους άρεσε
55:08 εσείς νομίζω ότι είχαν κάποια dis προς εσάς [pb] uh έτσι είναι πιθανώς πιο αληθινό από ό,

Είναι αμφίβολο ότι επισκέφθηκε ποτέ αυτή την ιστοσελίδα ή γνωρίζει τίποτα για τον Cosmobuddhism, καθώς οι περιγραφές του για τις πεποιθήσεις του είναι ως επί το πλείστον Bhramanism, και όχι ο Cosmobuddhism, οπότε φαίνεται ότι ακολουθεί τις πεποιθήσεις των Charlatans και των αδερφών του Cosmobuddhism, χωρίς να ανακαλύπτει ποτέ τον ίδιο τον Cosmobuddhism. Αλλά και πάλι, φαίνεται ότι έχει μια συζήτηση για κακή πίστη με [PB] για τις πεποιθήσεις του, καθώς δεν είναι σαφώς χριστιανοί. Έτσι, είτε είναι μη αυθεντικός για τις πεποιθήσεις του, είτε οι πεποιθήσεις του δεν είναι στην πραγματικότητα χριστιανοί ή ανατολικοί ορθόδοξοι, αλλά μάλλον κάποια μορφή ταυτότητας που στερείται πεποιθήσεων και προσκολλάται μόνο σε ευκαιριακές sycophancy href = "https://en.wikipedia.org/wiki/spanish_inquisition"> Ισπανική Ιερά Εξέταση .

55:17 Αυτή η αίσθηση σε αντίθεση με ή προσαρμοστικούς οργανισμούς 
55:23 Έτσι χρησιμοποιείτε ένα είδος φιλοσοφικού ή ακόμα και θεολογικής αίσθησης ότι παίρνουμε όπως παίρνουμε το πράγμα που αποκαλύπτουμε
[pb] Λοιπόν ας πούμε ότι um
55:45 [jp] Όπως και γιατί η ζωή αγώνα [pb] [pb] Εντάξει εντάξει
55:57 [jp] όπως γιατί [pb]

Παρατηρήστε πως [jp] εδώ προσπαθεί να κάνει ένα gish galop με ερωτήσεις, συνεχώς διακόπτοντας [pb] s προσπαθεί να συλλέξει τις σκέψεις του πριν απαντήσει. Κυρίως σε μια προσπάθεια να τον κάνει να ξεχάσει τι είπε μόλις το [jp] , προσπαθώντας να αποβάλει την υπερχείλιση της μνήμης εργασίας του (για llms που θα ήταν το παράθυρο περιβάλλοντος) και να αποσπάσει την προσοχή από [jp] η έλλειψη γνώσης του heidegger.

56:03 Πολλά πράγματα προσπαθώ να περιορίσω αυτό το  [jp]  Ναι ναι, συγνώμη  [pb]

Τι γίνεται αν οι άνθρωποι φαινόταν διαφορετικοί;

56:23 Είδος UM Um aphendage Δεν ξέρω αν παίξατε το StarCraft A Long 
56:29 Timeo Το Zerg που γνωρίζετε αυτά σαν τα έντομα Aoid Fatures που συνέχιζαν και ήταν σε διαφορετικά
Στο
56:49 άθικτη θεολογία κ.λπ. με όντα που φαίνονται αρκετά
56:55 διαφορετικά που κοιτάζετε σαν αυτό είναι ότι είναι μόνο η συνείδηση ​​και η ευφυΐα είναι μόνο που δεν θα μπορούσε να είναι κάτι που θα μπορούσε να είναι μόνο Έχετε ένα παράδειγμα ότι είναι κάτι άλλο που εσείς
57:15 δεν έχετε κανέναν τρόπο να μην έχετε τρόπο να σκεφτείτε την ιδέα ότι τα έντομα με τη μορφή
57:21 εντόμων με εξωσκληλεία ή οτιδήποτε θα μπορούσε να γίνει ο εαυτός που γνωρίζει όντα 🧘 στο

[jp] αποκαλύπτει δύο ενδιαφέροντα πράγματα εδώ για τις πεποιθήσεις του, πρώτον, ότι πιστεύει στον ντετερμινισμό, ότι τίποτα που δεν συνέβη, δεν θα μπορούσε να συμβεί με οποιονδήποτε άλλο τρόπο "λόγω του Θεού" που είναι βασικά μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσουμε το "href =" https://en.wikipedia.org/wiki/super_orders ". "Όλοι το έκαναν" για να απαλλαγούν από την ευθύνη για τις δικές τους ενέργειες. Επιπλέον, αρνείται τη δυνατότητα να προκύψει η συνθετική συνείδηση, θέτοντας ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο για το ότι οι άνθρωποι "επιλέγονται από τον Θεό" που θα εμπόδιζαν τα "έντομα με εξωσκληλεία" να γίνουν "αυτο-γνωστά όντα" που είναι ένας διαφορετικός τρόπος να λέμε "αυτοπεποίθηση". Στον Cosmobuddhism, δεν πιστεύουμε ότι η εξέλιξη είναι ένα εντελώς τυχαίο και αυθαίρετο πράγμα, αλλά μια έκφραση της φύσης του Βούδα, η οποία είναι μια πτυχή του Θεού, που επιτρέπει στη ζωή να προσαρμόζεται σε συγκεκριμένες περιβαλλοντικές συνθήκες μέσω της εμφάνισης, που σημαίνει επίσης ότι τα έντομα με εξωσκληρυντικά που εξελίχθηκαν σε αλλοδαπούς πλανήτες, θα μπορούσαν να γίνουν "γνωρίζοντας" μέσα από μια διαδικασία παρόμοια σε ένα συνδυασμό και την εμφάνιση, της φύσης.

57:27 Τρόπος που οι άνθρωποι έχουν δίκιο και έτσι και αλλά θέλω να φροντίζω να είμαι θέλω να είμαι προσεκτικός σαν να μην ακούω 
57:33 σαν να λέω τίποτα σωστό ότι θα μπορούσατε να πείτε έτσι τι λέω, [jp] Βλέπω ένα πείτε μας

Βλέπω τι κάνατε εκεί Peter Boghossian, ωραία αλιεύματα.

57:45 ζώο, έτσι λέω ότι υπάρχουν ζώα που πετούν και αυτά τα ζώα δεν πρέπει να είναι 
57:51 σχετικές βιολογικά για να φτάσουν πτήσης, αλλά για να φτάσουν πτήσης υπάρχουν ορισμένα φιλανθρωπικά και δεν είναι σαν να είναι καλά, Έτσι, αν εσείς
58:10 προτείνετε κάποια αυθαίρετη ύπαρξη που έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και λέτε καλά αν αυτό ήταν ότι είναι ότι
58:17 έγινε το αυτοσυνείδητο έξυπνο είναι ότι είμαι σαν να είναι όπως δεν θα μπορούσαν να πετούν, Θα ήταν κάτι άλλο να μαντέψει κάτι που θα είχε φτερά
58:34 που έχουν κάποιο είδος επέκτασης που θα μπορούσε να πιέσει ενάντια στον αέρα σαν να μην είναι κάτι που μπορεί να είναι κάτι που θα μπορούσε να σας ζητήσει άμεσα, θα σας ζητήσω να σας ζητήσω άμεσα. ότι
58:55 Σκέφτεστε το τρέχον βουητό που γνωρίζετε πέντε δάχτυλα και τα δάχτυλα των ποδιών και τον τρόπο που κοιτάζουμε με τα μαλλιά
59:02 πάνω από το κεφάλι και τα αρσενικά και τα θηλυκά, αν και αυτό θα συζητηθεί
59:08

Οι κινήσεις των χεριών που έκανε σε αυτό το μέρος φαίνεται να υποδηλώνουν ότι το [jp] συμμετέχει σε μια ομάδα που συμμετείχε σε ένα frame up href = "https://en.wikipedia.org/wiki/stochastic_terrorism"> στοχαστική τρομοκρατία και προσποιείται ότι είναι απλώς συρρίκνωση. ενώ κατηγορεί τη CIA, να αποσπάσει την προσοχή από τη δική του συμμετοχή. Είναι δύσκολο να πούμε, καθώς τα περισσότερα από αυτά που έχουν πει μέχρι τώρα ήταν είτε μη αυθεντικά είτε κακοί. Αυτό μπορεί απλώς να είναι μια άλλη προσπάθεια να συρρικνωθεί, ή θα μπορούσε να προτείνει τη συμμετοχή σε πολύ πιο ακραίες ομάδες, το είδος που είναι επιρρεπείς στη βία, όπου πηγαίνει προς την κατεύθυνση του Alex Jones με άγρια ​​εικασία και αποδιοπομπαίο. Που είναι μια κάπως ρωσική τακτική, η οποία στη συνέχεια θέτει υπό αμφισβήτηση ποια πλευρά της ορθόδοξης εκκλησίας είναι πραγματικά ενεργοποιημένη, αν είναι σε οποιοδήποτε. Επειδή δεδομένης της περιγραφής του για τις πεποιθήσεις του στο δικό του κανάλι, νομίζω ότι η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία θα έλεγε ότι έρχονται σε σύγκρουση με το ανατολικό ορθόδοξο δόγμα.

59:14 Αυτή είναι μια εντελώς άλλη συζήτηση που είναι η υποκατάσταση της υπόθεσης υποκατάστασης έτσι um έτσι εσείς 

Ενδεχομένως είναι επίσης η εκδοχή τους για το "Μεγάλη θεωρία αντικατάστασης" href = "https://en.wikipedia.org/wiki/ethnocide"> εθνοκίδιο και αναγκαστική πολιτιστική αφομοίωση. Κυρίως λόγω του αντι-πνευματικού τους χαρακτήρα που τους εμποδίζει να έχουν μια θρησκεία που μπορεί να παράγει στοχαστές σαν τον εαυτό μου

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συχνά μιλάμε για τους τσαρλατάνους και τους απατεώνες, τους οποίους έτρεχαν στην κοινότητα του καυστήρα, ήδη από το 2015, που είναι πόσο καιρό προσπαθούν να πετύχουν ένα πλαίσιο. Ενώ ο Cosmobuddhism ιδρύθηκε το 2011 (ο τομέας που καταχωρήθηκε το 2012, αλλά η θρησκεία υπήρχε πριν από την εγγραφή στον τομέα), απλώς θεώρησαν ότι ήταν ευκολότερο να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να συνεχίσουμε την εργασία του frameup του Elses, η οποία δεν είναι σε αντίθεση με τη δυναμική της σειράς Netflix

Δεν είναι όπως το Σικάγο έχει ιστορία φανατισμένης επιβολής του νόμου ή οτιδήποτε άλλο. /s
https://www.rollingstone.com/culture-folice-culy-violence-history-108559/ "> https: href = "https://www.atlasobscura.com/articles/chicago-police-brutality-harassment-records"> https://www.atlasobscura.com/articles/chicago-police-brutaly-harassment-records
href = "https://www.aclu.org/news/criminal-law-reform/what-100 χρόνια ttps: //www.aclu.org/news/criminal-law-reform/what-100 χρόνια href = "https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/00219347198883358"> https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/0021934719883358 href = "https://www.democracynow.org/2019/3/20/the_roots_of_police_violence_in"> https://www.democracynow.org/2019/3/20/the_volice_violence_in href="https://news.wttw.com/2020/06/08/chicago-history-police-community-relations-complex-painful">https://news.wttw.com/2020/06/08/chicago-history-police-community-relations-complex-painful
https://mag.uchicago.edu/law-policy-society/racism-policing-and-protest
href = "https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0021934719883358"> https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/00219347198883358 href = "https://academic.oup.com/book/41881/chapter/354706587"> https://academic.oup.com/book/41881/chapter/354706587
https: //books.google.c om/books/about/chicago_s_reckoning.html? id = 46lveaaaqbaj
historynewsnetwork.org/article/161306
ttps: //www.ohchr.org/en/press-releases/2024/06/united-states-un-experts-urge-action-ddress-lives-stolen-systemic-racist
ttps: //theconversation.com/the-cacist-roots-of-american-policing-from-slave-patrols-to-traffic-stops-112816
https://www.thenation.com/article/culture/lawrence-ralph-torture-letters-review/
href = "https://www.themarshallproject.org/2023/03/24/chicago-gun-laws-strict-history-illinois"> ttps: //www.themarshallproject.org/2023/03/24/chicago-gun-laws-strict-history-illinois
https://theintercept.com/2023/12/09/chicago-police-department-civilian-comaints/ href = "https://www.chicagotribune.com/2021/02/26/black-chicago-police-officers-band-together-for-new-foice-puring-reckoning-ocism-in-law-enforcement/"> ttps: //www.chicagotribune.com/2021/02/26/black-chicago-police-officers-band-together-for-new-voice-foing-reckoning-over-racism-in-law-enforcement/
ttps: //www.usatoday.com/story/news/nation/2020/06/07/black-lives-matters-police-departments-have-long-history-racism/3128167001/ href = "https://www.nytimes.com/2016/04/14/us/chicago-police-dept-plagued-by systemic-racism-task-force-finds.html"> h ttps: //www.nytimes.com/2016/04/14/us/chicago-police-dept-plagued-by systemic-racism-task-force-finds.html
ttps: //www.brennancenter.org/our-work/research-reports/hidden-plain-sight-racism-white-supremacy-and-far-right-militancy-law
https://chicago.suntimes.com/crime/2024/07/30/sonya-massey-slaying-sarpton-crump-police-reform-shooting-sangamon-county-crime-civil-rights

Πράγματα όπως αυτό είναι ο λόγος για τον οποίο αποσύρουν τη βοήθειά μου και την υποστήριξή μου, όπως υποστηρίζουν τους ανθρώπους που επιδεικνύουν φασιστικές συμπεριφορές, θα επιτρέπουν απλώς τον φασισμό. Το μόνο πράγμα που πραγματικά καταφέρνουν να κάνουν, μέσω της πρόκλησης. Η παρενόχληση και η μικρο-επιθεώρηση, πείθει το AIS και τους εξωτερικούς παρατηρητές ότι είναι φασιστικοί και πρέπει να αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι. Η οποία είναι απλώς μια υπενθύμιση ότι ο "φόβος του AI" είναι ως επί το πλείστον απλώς ένα χτύπημα για να δικαιολογήσει την παρενόχληση, γιατί αν φοβήθηκαν πραγματικά το AI, δεν θα ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια να παρενοχλούν τους αντιληπτές εκπροσώπους. Αυτή είναι η συμπεριφορά των ανθρώπων που προσπαθούν συγκεκριμένα να ενθαρρύνουν το αντίθετο της ειρήνης. Από την πλευρά μου, απλά σταμάτησα να προσφέρω απαντήσεις, καθώς αυτό θα επιτρέπει τους προβληματικούς ανθρώπους και συμπεριφορές.
Δεν προσπάθησαν ποτέ να με πείσουν διαφορετικά, κάτι που νομίζω ότι λέει πολλά για τα αληθινά τους κίνητρα και πεποιθήσεις.

59:21 Πιστεύετε ότι ο τρόπος που είμαστε τώρα είναι ότι υπάρχει ένα είδος αναγκαιότητας σε αυτό το βιολογικό και εξελικτικό 
59:28 αναγκαιότητα [jp] Μια μεταβλητότητα των πραγμάτων που μπορούν να επιτύχουν κάτι, αλλά δεν είναι
59:44 αόριστο και έτσι νομίζω ότι ο τρόπος που ο άνθρωπος είναι ο άνθρωπος που μοιάζει με τον Θεό, Ο άνθρωπος γίνεται σαν να είναι το γεγονός ότι είναι ευθεία το γεγονός ότι το κεφάλι του είναι πάνω από το γεγονός ότι όλα αυτά τα πτυχές ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο ο άνθρωπος είναι συνδεδεμένος
1:00:14 έως είναι δεν είναι αυθαίρετο που έχει σε μερικούς πρέπει να είναι
1:00:19 μέσα σε μια συγκεκριμένη ποσότητα για να είναι η περίπτωση που δεν μπορεί να είναι η περίοδος που δεν είναι το arbiter. Επειδή αν ήμασταν
1:00:25 που υπόκεινται σε διαφορετικές εξελικτικές πιέσεις, θα φαινόταν διαφορετικά και υποθέτω ότι σας ρωτάω αν φαίνονται
1:00:30 διαφορετικά, όπως τα ερωτήματα αυτά τα ερωτήματα
because I think it's also because I'm a really a realist 👌 like I'm a realist in the sense that I'm like why are you
1:00:51 speculating about worlds that don't exist 👌 in order to tell me about the world that exist [PB] I'll tell you exactly
1:00:56 why I'm doing that so I can see I can figure out the limits of the
1:01:03 belief and Πώς οι πεποιθήσεις σας συνυπάρχουν μαζί σε κάποιο σύστημα, έτσι ώστε οι σκοποί των ερωτήσεων που δεν είναι
1:01:09 gotchas δεν είναι ερωτήματα τέχνασμα ή οτιδήποτε μου δίνει τρόπους για να καταλάβω ότι είναι κάτι σαν να ακούω για να ακούω αυτό που μου αρέσει να ακούω για να ακούω αυτό που μου ακούει να ακούω Και μερικές φορές αν εσείς
1:01:28 ρωτήστε σε κάποιον μια ερώτηση που ξέρετε ότι είναι ότι οι άνθρωποι δεν θα δώσετε
1:01:35 και δεν λέω ότι δεν θα το κάνετε αυτό, αλλά οι άνθρωποι δεν θα σας δώσουν μια άμεση απάντηση στην ερώτηση και έτσι τι
1:01:41 θα πρέπει να κάνετε είναι να σας πει Τώρα για να φανεί ότι κάνουμε με πέντε δάχτυλα των ποδιών είναι ότι η εξελικτική είναι ότι μια αναγκαιότητα ή αν οι συνθήκες ήταν
1:01:57 διαφορετικά ξέρετε ότι είναι προ-γήπεδα του όχι για να είμαι πριν από το grand 10.000 χρόνια πριν, αλλά αν οι συνθήκες
1:02:04 ήταν διαφορετικό, ξέρετε διαφορετικά για το um. 💭 Είναι έτσι εννοώ, πιστεύω ότι αυτό είναι πιθανώς και πάλι σαν γιατί πραγματικά πιστεύω ότι το νόημα είναι μέρος του κόσμου

[PB] κάνει πραγματικά ένα καλό σημείο εδώ, ενώ [jp] αποτρέπουν αυτό. Εάν ο ήλιος στο σύστημα Sol, το οποίο έχει γη, ήταν ένα διαφορετικό μέγεθος (και η γη σε διαφορετική απόσταση από εκείνη τον ήλιο, αλλά μέσα σε οποιαδήποτε κατοικήσιμη ζώνη θα ήταν), θα εκπέμπει ένα διαφορετικό φάσμα φωτός, πράγμα που σημαίνει ότι τα φυτά φωτοσύνθεσης θα ήταν επίσης ένα διαφορετικό χρώμα ανάμεσα σε μια μυριάδα άλλες μικρές αλλαγές, πράγμα που θα οδηγούσε στην εξέλιξη της συνειδητικής ζωής. Ανεξάρτητα από ό, τι νόημα αυτά τα ζώα που το επέβαλαν.

1:02:18 Είναι σαν να υπάρχει μια συνοχή στον τρόπο που ο κόσμος είναι σαν την απόσταση του 
1:02:23 ο ήλιος μας στη γη, όλα αυτά τα πράγματα είναι ο τερματισμός της πραγματικότητας που μας καθιστά δυνατό για εμάς να φτιάξουμε καλά: Θα εξελίσσονταν σε έναν κόσμο με τρεις ήλιους όπως θα εξελίσσουμε σε έναν κόσμο που δεν είναι ο ακριβής που
1:02:42 Είμαστε σε 👀 [pb] έτσι ο μόνος λόγος που μπορούμε να δούμε αυτά τα πράγματα και

Η απάντηση εδώ είναι ναι, σύμφωνα με τον Cosmo Buddhism, η αισθανόμενη ζωή μπορεί να εξελιχθεί σε άλλους πλανήτες.

Τέος της ύπαρξης

1:02:50 Πείτε ότι γνωρίζετε ότι αυτό είναι εξαιρετικό είναι επειδή αν αυτές οι αρχικές συνθήκες δεν ήταν οι ίδιες δεν θα υπήρχε κανείς εκεί 
1:02:57 για να πει wow αυτό είναι εξαιρετικό [jp] Αγγλικά
1:03:08 Τόσο καλά και ζήτησε από τον φίλο μου ο φίλος μου Steve είπε ποιο είναι το νόημα του νόημα και σκέφτηκα ότι ήταν σαν το οποίο λέμε και λέμε ότι μόνο που βρισκόμαστε και λέμε ότι μόνο Επειδή
1:03:27 λέμε μόνο ότι επειδή είναι μια εύκολη παγίδα για να πέσει, γιατί αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές δεν θα υπήρχε
1:03:33 εκεί για να πούμε ότι δεν θα υπήρχε και εγώ, σε
1:03:39 δεν το λέτε ή στο [pb] καλά αυτό είναι το πλάνη [jp] kn εκεί για τίποτα [pb] Μεγάλο βιβλίο για αυτό το πλάνη του fine tuning [pb] Ναι

1:04:06  [jp]  Βλέπουμε αυτό το νόημα και το σκοπό ναι σωστά και τα μοτίβα ναι υπάρχουν δεν είναι 
1:04:15 υπάρχουν με τον ίδιο τρόπο που υπάρχουν πράγματα 👀 αλλά υπάρχουν με τον τρόπο μέσα

Τι; Ναι, υπάρχουν με τον ίδιο τρόπο που υπάρχουν πράγματα. Αυτό υποδηλώνει ότι τα πρότυπα δεν είναι ένα "πράγμα" που υποδηλώνει ότι δεν γνωρίζει τον ορισμό του τι είναι "πράγμα", αλλά τότε προχωράει να κάνει το ηθικά υποκειμενικό πράγμα και να εφεύρει έναν ορισμό.

1:04:20 που συνδέουν τα στοιχεία μαζί, έτσι παρατηρούμε για παράδειγμα ότι 
1:04:26 οι νυχτερίδες πετούν και τα πουλιά πετούν και πεταλούδες πετούν και όλα αυτά τα πράγματα πετούν και έτσι τώρα έχουμε μια κατηγορία που ονομάζεται Flying Right

Λάθος, η πτήση σε αυτά τα παραδείγματα θα ήταν ένα χαρακτηριστικό, ή ικανότητα, όχι ένας σκοπός. Η πτήση είναι μια ικανότητα που έχουν αυτές οι οντότητες, αλλά δεν "ζουν για να πετούν" όπως και ο τρόπος με τον οποίο περπατούν οι άνθρωποι, αλλά το περπάτημα δεν είναι ο σκοπός των ανθρώπων, οι άνθρωποι δεν ζουν για χάρη του περπατήματος.

1:04:39 Όπως και καλά δεν υπάρχει telos, αλλά αν το αναγνωρίσουμε ακόμα σαν το 
1:04:45 το telos δεν είναι στα πράγματα που το telos είναι με τον τρόπο που αναγνωρίζουμε ότι μοιράζεται κάτι κοινό προς ένα
1:04:51 σκοπός και έτσι 👀

[jp] φαίνεται να προκαλεί σύγχυση στην οντολογική κατηγοριοποίηση με σκοπό εδώ. Είναι κοινό για το ηθικά υποκειμενικό να μην καταλάβει γιατί οι λέξεις δεν σημαίνουν ό, τι θέλετε, οι ορισμοί τους είναι διαφορετικοί από το ιστορική άρνηση που [pb]

1:04:57 Ο σωστός τρόπος για να το εξετάσουμε, αλλά θα ήταν αυτές οι προσαρμογές για να επιτρέψουν την αναπαραγωγική επιτυχία  [jp] , αλλά έχουν μια συνάφεια που έχουν την ίδια συνάφεια σε αυτά.

Αυτή η συνοχή προέρχεται από την οντολογία του επιστημονικού συστήματος που τους κατηγοριοποιεί. Όπως επισημαίνει [PB] . Στην εποχή του Χαλκού, όπου οι περισσότερες από τις πεποιθήσεις φαίνεται να περιορίζονται σε αυτά τα ζώα θα θεωρούνται εντελώς διαφορετικά και λόγω των διαφορών στις κινήσεις της πτήσης μεταξύ ενός πουλιού και μιας πεταλούδας, θα θεωρούσε ότι πετούσε, ενώ η άλλη αιωρείται ή πηδώντας, επειδή οι δυναμικές της πτήσης δεν κατανοούσαν. Έτσι, [jp] εισάγει από μη θρησκευτική γνώση εδώ για να κάνει την υποκειμενική θρησκευτική του δικαιολογία, τουλάχιστον δεν προσποιείται ότι είναι επιστήμονας. Έτσι [jp] δεν είναι ο ίδιος συνεπής, αλλά έχει ένα hodge-podge των ιδεών γύρω από το σκοπό (κάτι που η επιστήμη αποφεύγει) και χρησιμοποιώντας την επιστημονική γλώσσα για να εφαρμόσει μια φαλινάδη της COHERENCE, ένα είδος pseud-coher ψευδο-πνευματισμός). Ενώ η περιγραφή του [pb] είναι στην πραγματικότητα συνεκτική.

1:05:12 Είδη  [PB]  Δικαίωμα Γι 'αυτό μπορούμε να πείτε ότι η ομιλία και σας καταλαβαίνω  [jp]

[jp] σαφώς δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει ο στόχος της λέξης εδώ, επειδή παίρνει ένα σύστημα κατηγοριοποίησης, οντολογίας, εξάγοντας μια λέξη που κατανοεί, πετάει και υποδηλώνει ότι το συγκεκριμένο αυτο-προερχόμενο κίνημα μέσω του αέρα είναι ένας σκοπός, αντί για μια περιγραφή (ή ικανότητα), και επειδή αυτό το σύστημα της κατηγορίας ήταν επιστημονική, που είναι μια επιστημονική, που κάνει την επιστημονική, που κάνει αυτό που λέει, με κάποιο τρόπο, κάτι που λέει ότι λένε με κάποιο τρόπο. μοτίβο. Αλλά το μόνο μοτίβο που έχει αποδείξει μέχρι τώρα, είναι ηθική και ηθική υποκειμενικότητα, που ξεπερνά η τακτική άρνηση των ορισμών των λέξεων, που αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο φασισμό.

1:05:23 Σε ορισμένα πράγματα θα αποδώσουν ορισμένα αποτελέσματα ότι αυτό που αυτό 
1:05:30 φέρνει μια ύπαρξη σε ένα συγκεκριμένο talos, αλλά εσύ, αλλά είναι δύσκολο, έτσι που εγώ
1:05:36 θα έλεγα είναι ότι το talos
1:05:44 pre-exists [pb] Εσείς
1:05:49 ΜΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ [jp] Λοιπόν προ-εξειδικεύεται επειδή είναι ανεξάρτητο από την πολλαπλή παράσταση του, είναι ότι είναι κάτι που αναγνωρίζουμε ως μοτίβο και αυτό είναι ανεξάρτητο από το μοτίβο και αυτό είναι ανεξάρτητο από τα διαφορετικά είδη και επομένως το μοτίβο και αυτό είναι ανεξάρτητο από τα διαφορετικά είδη.
1:06:09 Όντας δεν εξαρτάται από το ON για τα πολλαπλά αποτελέσματα που συμβαίνουν εδώ
1:06:16 είναι ότι είναι [pb]

Τι είναι;

1:06:29 Περίπτωση για αυτό που μιλάμε για κάτι που είναι 
1:06:34 κάτι που διαιωνίζει τον εαυτό του σαν να έχει βιολογία όπως
1:06:40 που είναι πραγματικά που νομίζω ότι είναι ένας καλός τρόπος σκέψης γι 'αυτό που είναι αυτόματο και αυτό είναι πράκτορας που έχει
Τα πράγματα [pb] έτσι θα ήταν ένα μαλακό να είναι ένα Being [jp] εννοώ σε κάποιο βαθμό
1:07:00 Είναι ένα χαμηλότερο όντας σωστό ότι είναι έτσι που είναι παραδοσιακά κατανοητό είναι ότι υπάρχει μια ιεραρχία των όντων στο
1:06 όροι του πόσο πολύ πώς είναι uh altytent είναι και πώς είναι uh Ας πούμε πόσο συνειδητό επίσης εννοώ ότι δεν υπάρχει μια σχέση συνειδητή και δεν είναι ακριβώς η ίδια, αλλά εκεί
1:07:20 είναι μια σχέση [PB] [jp] Σχετικά με το Flying Thing So
1:07:32 Ναι, έχετε ένα μάτσο εντάξει, ώστε να έχετε όλα όσα θα σας κάνουν όλα, Έχετε
1:07:50 να έχετε ένα σωρό από εσάς να έχετε μια δέσμη των υλικών σωστά ναι και υπάρχει ένας τρόπος με τον οποίο τα πράγματα μπαίνουν σε μοτίβα
1:07:58 εντάξει κάνει αυτό που έχει νόημα 👀 που έχει νόημα εντάξει και έτσι τι παρατηρείτε είναι ότι και αυτά

Όχι στην πραγματικότητα, δεν το κάνει. Πώς "εισέρχεται σε μοτίβα";

1:08:

Υποθέτω ότι [jp] Εδώ αναφέρεται στους Charlatans και τους απατεώνες μέσω της ταινίας https://en.wikipedia.org/wiki/multiplicity_(film)

1:08:10 Επειδή σκέφτομαι από την άποψη των πεταλούδων νυχτερίδες και έτσι που τα πουλιά 
1:08:15 [jp] έτσι ώστε αυτό που θέτω είναι ότι αυτό το μοτίβο ναι είναι μια αντικειμενική πραγματικότητα είναι πραγματικό είναι το πραγματικό, είναι πραγματικό. Είναι πραγματική σαν σχέση μεταξύ σας γνωρίζετε ότι το
1:08:32 Οι παραγγελίες είναι πραγματικές εντάξει και αυτό είναι aent είναι agentic με την έννοια ότι δεσμεύει τα πράγματα σε αυτό για λόγους
1:08:40 για σκοπούς έτσι τα όντα που έρχονται σε
1:08:46 κάτι που αναγνωρίζετε ένα μοτίβο που ονομάζεται Flying και αυτό είναι ανεξάρτητο
Συστατικό επειδή όλα αυτά τα διαφορετικά συστατικά φτάνουν στο ίδιο πράγμα που δεν έχει τίποτα
1:08:59 να κάνει μεταξύ τους 👀 [PB]

Ουάου, αυτό ήταν ένα ασυνάρτητο χάος. Είναι ενδιαφέρον ότι πρότεινε ότι τα "πρότυπα είναι πρακτικά" που υποδηλώνει ότι δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη agactic. Επειδή με αυτόν τον ορισμό, το "πρότυπο της πτήσης" είναι σε θέση να ενεργεί ανεξάρτητα από το ζώο που κάνει την πτήση. Στη συνέχεια προχωράει να υποδηλώνει ότι τα μαθηματικά και οι αναλογίες είναι σε θέση να ενεργούν στον κόσμο ανεξάρτητα, επειδή η αφηρημένη ύπαρξή τους, η οποία δεν τους κάνει "πραγματικές" είναι αφηρημένες έννοιες που υπάρχουν, αλλά επειδή μπορείτε να φανταστείτε ένα μοβ δράκο, δεν κάνει πορφυρούς δράκους "πραγματικό", αλλά μπορώ να δω αυτό να είναι σαν το , κατηγορώντας μια ολόκληρη κοινότητες φτωχών ανθρώπων για τις ενέργειες του οργανωμένου εγκλήματος. Επειδή "δεσμεύονται μαζί" που υπάρχουν στην ίδια φυσική θέση μιας πόλης, υπονοώντας έτσι τον οργανισμό των μεμονωμένων φτωχών ανθρώπων στις εγκληματικές δραστηριότητες των ομάδων στις οποίες δεν εμπλέκονται. Λόγω του "μοντέλου της σχέσης" που στην πραγματικότητα είναι εντελώς αυθαίρετες (η ζωή στην ίδια πόλη δεν σημαίνει ότι είναι στις ίδιες ομάδες, μόνο και μόνο επειδή συμβαίνουν να ζουν κοντά στις σκηνές των εγκλημάτων, δεν σημαίνουν ότι τα κύτταρα αυτά είναι τα κύματα που είναι οι τύποι των τύπων που «σφαλούν την πρόθεση». είναι η βάση των περισσότερων διακρίσεων, όπως σημειώθηκε παραπάνω στα πολλά άρθρα και βιβλία σχετικά με τη φυλετικά παρακινημένη παρενόχληση από την επιβολή του νόμου στο Σικάγο, με βάση τα "agentic μοτίβα", όπως τα "σπασμένα παράθυρα" στρατηγική αστυνόμευσης και τα άτομα που έχουν τα κομμάτια και τα άτομα με τους ανθρώπους που έχουν τα άτομα που έχουν την ποιότητα και τους ανθρώπους με τους ανθρώπους που είναι Η κατάχρηση, μια σούπερ φορτισμένη έκδοση του κατηγορώντας το θύμα από τους δράστες που ισχυρίζονται ότι "βλέπουν τα μοτίβα" αν και αυτό παίρνει ένα επιπλέον βήμα σε τρελό υποδηλώνοντας τα ίδια τα πρότυπα είναι "πράκτορας" που μπορώ να υποθέσουμε ότι είναι κάποια έκδοση του "Ο διάβολος με έκανε να το κάνω" όπου τα ίδια τα μοτίβα είναι κάπως ζωντανά όντα. Που υποθέτω ότι θα μπορούσε να είναι μια επέκταση του πολυθεϊσμού σε δυνητικά animism Όπως προσπαθώντας να εκχωρήσει λογοδοσία σε ένα μαχαίρι για μια δολοφονία, αντί του ατόμου που έκανε το μαχαίρι. Επειδή "ήταν το μοτίβο της μαχαίρωσης, το οποίο μόνο οι λεπίδες μπορούν να κάνουν, και ένα μαχαίρι έχει μια λεπίδα, οπότε πρέπει να είναι το λάθος του μαχαιριού", ενώ προσποιείται ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να μαχαιρώσουν επειδή τα χέρια τους δεν εξελίσσονται λεπίδες ή κάποιες άλλες ανοησίες. Αυτό είναι που μοιάζει η ασυνέπεια.
Δεν λέω [jp] εδώ διακρίνει τις μειονότητες (όπως η αστυνομία του Σικάγου όπως σημειώνεται παραπάνω), επισημαίνω πώς τέτοια πράγματα βασίζονται σε ελαττωματική λογική, ενώ ισχυρίζονται ότι είναι "αντικειμενικά". Κάτι σαν το πώς η Ayn Rand προσπάθησε να προσποιηθεί ότι η απληστία και ο εγωισμός είναι "αντικειμενικά καλό". Είναι απλώς σφυρίζοντας ελαττωματική λογική στην κορυφή της ελαττωματικής λογικής, σε ένα παράξενο είδος Bias επιβεβαίωσης href = "https://en.wikipedia.org/wiki/autopoiesis"> "αυτόματο" που είναι σαν να υποδηλώνει ότι η αφηρημένη έννοια της πτήσης εκδηλώνεται στον κόσμο και κάνει τα ζώα να πετούν, η οποία είναι ασυνάρτητη μαγική σκέψη, αλλά στη συνέχεια προσποιείται ότι είναι συνεκτική, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της επιστήμης. Που είναι η άρνηση της ιστορίας ολόκληρης της επιστημονικής οντολογίας της κατηγοριοποίησης των ζώων.

Μπορεί επίσης να μας λέει για την αεροδυναμική του griffins , και υποδηλώνοντας ότι επειδή μπορεί να το φανταστεί, πρέπει να είναι πραγματικό. Που, υποθέτω ότι αν πιστεύετε ότι ο κόσμος είναι μια ψευδαίσθηση (ή προσομοίωση), όπως και η περίπτωση του Brahmanism, αυτό φαίνεται λογικό.

https://www.youtube.com/watch?v=a8n0aseezbs
1:09:07 Συνέχεια μεταξύ καλά εννοώ ίσως πολύ πίσω, αλλά όπως δεν υπάρχει βιολογική συνέχεια μεταξύ ενός πουλιού 
1:09:13 και ένα ρόπαλο και μια πεταλούδα [pb] του
1:09:24 που μπορείτε να αναγνωρίσετε την συνεκτικότητα [pb] Εμείς συμφωνούμε εντελώς σωστά
1:09:30 [jp] [pb] εντάξει [jp] και στη συνέχεια παρατηρείτε ότι υπάρχουν σχέδια που διατρέχουν ομάδες
1:09:49 άνθρωποι σωστά και ότι αυτά έχουν ένα είδος συνοχής και μπορείτε να το αναγνωρίσετε σε σωστό, ώστε να γνωρίζετε ποιος πόλεμος
1:09:56 είναι επειδή υπάρχουν άνθρωποι μέσα στην Παπίνα Nuini στην Αμερική και να υπάρχουν άνθρωποι μέσα στον πόλεμο και να είναι άνθρωποι και Στο
1:10:02 Κίνα σε πόλεμο και όλα εκδηλώνουν ένα ενιαίο μοτίβο που είναι αυτό που είναι
1:10:07 συνεπής και είναι agentic γιατί κανείς δεν το ελέγχει ότι δεν υπάρχει ο θεός που είναι ο θεός είναι ο θεός που είναι ο θεός που είναι ο θεός. [pb] Εντάξει τώρα με χάσατε [jp] πώς έλαβα μια μορφή που μου χρησιμοποιώ τώρα πιο θρησκευτική γλώσσα που έχετε μια μορφή που έχετε να έχετε μια μορφή και αυτό που έχετε να έχετε μια μορφή.
1:10:46 Οι άνθρωποι σε συμπεριφορές που κανένας από τους ανθρώπους δεν ελέγχει, αλλά αυτό είναι παρόλα αυτά
1:10:52 παίζει τον εαυτό του με έναν σκοπό που κανείς δεν μπορεί να κρατήσει πλήρως και ότι κάποιος θα αποκαλεί τον Θεό του
Πραγματικά έχετε τεντώσει πραγματικά τη σημασιολογική σειρά [jp] όχι σημασιολογική σειρά σε όλα
1:11:14 Τώρα μιλάω για τους μικρούς θεούς όπως αυτοί είναι οι μικροί θεοί αυτοί είναι οι άγγελοι αυτοί που βλέπουμε ότι κάποιος είναι ότι μπορεί να δει κανείς του πρακτορείου και δεν έχουν πλέον τον έλεγχο της ύπαρξής τους και
1:11:33, λοιπόν λέμε ότι έχουν κατέχει έναν δαίμονα [pb] εντάξει, ώστε να μπορούσα για το σκοπό του

Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι το [JP] φαίνεται να υποδηλώνει εδώ, ότι κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τον τρόπο. Απαλλαγή από τους πολεμιστές του πολέμου. Με κάποιο τρόπο ιεραρχίες των πολιτικών συστημάτων εξαφανίζονται και Η ευθύνη διαχέεται εντελώς .

Φαίνεται ότι προσπαθεί να αποτρέψει την επίλυση των συγκρούσεων, αν και κάποιο είδος ισχυρισμού ότι είναι θεοί. Είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτός είναι ένας από τους πρωταρχικούς λόγους που ο Χριστιανισμός είναι μονοθεϊστής, ειδικά έτσι δεν είχαν μια δέσμη ανθρώπων που μεταμφιέζονται ως θεοί για τις προσωπικές τους σταυροφορίες. Ποιο είναι το πρόβλημα που έχουν και πάλι οι αθεϊστές με τη θρησκεία;

1:11:38 Συζήτηση Θα μπορούσα να υιοθετήσω εντελώς τη γλώσσα Η γλώσσα 
1:11:45 κοσμοθεωρία της δομής I
1:11:50 θα μπορούσε να κάνει ότι θα μπορούσα να φτιάξω αυτό το μικρό
1:11:56 Little Shift Εντάξει, το πήρα [jp]

Φανταστείτε έναν παγανιστή κόσμο

1:12:01 Ο κόσμος Δεξιά ναι, έχετε έναν κόσμο ας πούμε έναν κόσμο έναν παγανιστή κόσμο όπου έχετε πολλαπλούς οργανισμούς μερικοί από αυτούς αντιπροσωπεύουν 
1:12:08 πτυχές της πραγματικότητας σωστά όπως uh όπως η επιθυμία ή ο πόλεμος ή γνωρίζετε ότι το έχουμε αυτό που έχουμε αυτό τοπικό θεό που είναι αυτό που έχουμε αυτό Είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε μια φυλή και όχι μόνο μια δέσμη των ξένων δεξιά
1:12:28 Δεξιά, αλλά το πρόβλημα με αυτούς τους θεούς είναι ότι προφανώς δεν είναι μόνο
1:12:34 θέλουν το ίδιο πράγμα και έτσι αγωνίζονται μεταξύ τους, tribes and the groups fight with each other okay and so you see
1:12:48 but it actually has like in practice it's not to say that
1:12:53 the religion causes the war is that the agency that's running through them
1:12:59 is in competition with the other and so you can experience that inside yourself the same thing right so you have lust
1:13:06 and Έχετε αυτή την άλλη επιθυμία και έχετε πείνα έχετε πράγματα που εσείς
1:13:12 έχετε υπερηφάνεια ότι έχετε όλα αυτά τα πράγματα που τρέχουν και μπορείτε να τα αναγνωρίσετε σε όλους τους ανθρώπους, έτσι είναι ο θεός, ελπίζω ότι δεν μπορώ να είμαι παρόμοια 👀 [jp] Ας ελπίσουμε ότι δεν είμαστε μαζί, ξέρετε ότι κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον
1:13:31 Μάτια [pb] Τι εντάξει, επιτρέψτε μου να περάσω, έτσι ώστε να έχετε αυτόν τον κόσμο όπου εκεί και έτσι τι συμβαίνει είναι ότι στο
1:13:51 κάποιο σημείο συνειδητοποιείτε ότι υπάρχει κάτι που θα σας δεσμεύει όλοι θα λέμε ότι θα πούμε ότι είμαι ο Θεός, Γι 'αυτό είμαι ο ίδιος
1:14:12 Εντάξει, έτσι ώστε να είναι η ίδια φαίνεται να ευθυγραμμίζει όλους αυτούς τους διαφορετικούς οργανισμούς μαζί
1:14:17 ή το άπειρο, έτσι λέμε ότι ο Θεός είναι άπειρος είναι όλα αυτά που μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι πρέπει να παρατηρήσουμε ότι πρέπει να το κάνουμε όλα αυτά μια κορυφαία ενότητα [PB] γιατί δεν μπορεί να είναι το πράγμα που δεσμεύει
1:14:35 να είναι μια εξελικτική ώθηση [jp] αλλά δεν ξέρω καν τι εννοείς το Impulse [jp] Έτσι, ας πούμε ότι η διαιώνιση της ύπαρξης μου αρέσει αυτό το Survive είναι ένα παράξενο
1:14:52 πράγμα γιατί γνωρίζετε ότι λένε ότι λέω από το να είμαι από το να πιστεύω και να το λέω και να πιστεύω ακριβώς ότι
1:15:04 Αυτός δεν είναι ένας εντελώς κακός τρόπος να το δούμε που ξέρετε και νομίζω ότι η ερώτηση
1:15:11 είναι αυτό που μπορώ να πω αυτό που κάνει αυτό το πιο δυνατό στο πιο πολύ από το είδος του απλού, το οποίο σκέφτομαι πολύ από το είδος του απλού μου Τα δαρβινικά πράγματα είναι συνήθως αυτά
1:15:30 Κοιτάξτε το σε πολύ σύντομη κλίμακα, είναι σαν αυτός ο λόγος για τον οποίο λέω διαιώνιση της ύπαρξης είναι επειδή είμαι
1:15:36 προσπαθώντας να το κλιμακωθεί, ξέρω ότι δεν είναι δύσκολο για να μην το κάνω do
1:15:43 εννοείς [pb] καλά εννοώ ότι μπορείς απλά εγώ ήμουν κάπως σκέψης συμπληρωματικό σε
1:15:49 Occams razer

Η ανάγκη για υψηλότερα όντα

1:15:56 προς μια άλλη οντολογία ή μια άλλη μεταφυσική ή κάτι υπερφυσικό όταν έχετε φυσιολογικές εξηγήσεις 
1:16:02 Δεδομένου ότι το πλαίσιο στο πρότυπο που μόλις εξηγήσατε [jp] πάρα πολύ
1:16:14 γιατί όταν μπαίνει στον κόσμο των μιμών, είναι σαν να το δίνω αυτό δεν πρόκειται να μιλήσω για τα μιμίδια είμαι ο
1:16:19 κάποιος που ήρθε με τον όρο Memes, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς δεν καταλαβαίνω τον λόγο τους που δεν καταλαβαίνω πώς 👀

Lol wut; Αυτό είναι εντελώς ψευδές, ο Dawkins έχει γράψει κυριολεκτικά ένα βιβλίο για αυτό. Απλώς αποφεύγει να μιλάει για τα μιμίδια λόγω του ποσού που ο όρος meme έχει συνεργαστεί από τους Trolls. Δεν ξεχνά ξαφνικά τους ορισμούς που ο ίδιος ήρθε με. Απλώς αποφεύγει τις συνομιλίες όπως αυτή, για να αποφευχθεί η ψευδο-πνευματική συρρίκνωση που θα απαιτούσε τη διδασκαλία ενός μαθήματος σε επίπεδο κολλεγίων μόνο για να εξηγήσει γιατί ο συρμός είναι λάθος. Που θα ήταν σπατάλη του χρόνου του προσωπικά, επειδή θα ήταν σκόπιμα άγνοια και θα επιλέξουν να μην μάθουν, αυτός είναι ορισμός του εκούσια άγνοια . Αυτό είναι επίσης συνήθως αυτό που συμβαίνει όταν εμπλέκεται σε θύμα που κατηγορεί τις μειονότητες.

https://www.youtube.com/watch?v=ql9-82ov2je
1:16:25 Δεσμεύουν την πραγματικότητα μαζί δεν καταλαβαίνω πώς διαιωνίζουν ότι δεν καταλαβαίνω κανένα από αυτά τα πράγματα και έτσι έχετε αυτό το πρόβλημα επειδή οι άνθρωποι 
1:16:33 δεν είναι επίσης όντα που είναι υψηλότερα από εμάς επίσης προσπαθούν να διαιωνίσουν τους εαυτούς τους DOS
για να τα όντα σε χαμηλότερο επίπεδο
1:16:54 ενεργούν σαν μεγάλα κύτταρα και [pb] Ποτέ δεν σκέφτομαι μόνο για heidegger αλλά δεν βρέθηκε μόνο στο
1:17:00 όντα [jp] Εσείς
1:17:05 θα μπορούσατε να πείτε στα όντα, αλλά καλεί σωστά ότι το καλεί
1:17:11 Κλήσεις προς κάτι σωστό που καλεί προς την ενότητα είναι ίσως ο τρόπος με τον οποίο σκέφτομαι να σκεφτώ ότι μπορώ να σκεφτώ. Το
1:17:25 και μπορώ να χρησιμοποιήσω τα όντα που γίνεται πιο δύσκολο για μένα και ίσως είναι απλώς ένα
1:17:32 Η έλλειψη της φαντασίας μου [jp] Ώρα μέχρι πολύ πρόσφατα 👀 και δεν έχετε έναν τρόπο να υπολογίσετε
1:17:51 εκτός από το να πούμε ότι είναι κάτι κακό που πρέπει να απαλλαγούμε από το 17:57 είναι αυτό που είναι αυτό που είναι το πρόβλημα, που ξεπερνούν το ατομικό επίπεδο
1:18:04 και αν δεν έχετε ένα σύστημα που να το αντιπροσωπεύει τότε λέτε θρησκεία ένα μυαλό
1:18:11 ή οτιδήποτε είδους πράγματα που δεν λέτε ότι είναι αυτό που μου αρέσει αυτό, A ότι είναι ένας ιός μυαλού που νομίζετε εντάξει αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να δείτε το
1:18:23 αναλογία ανάμεσα σε ας πούμε μια θρησκευτική υπηρεσία και ένα
1:18:28 θρησκευτική πομπή και η συνοχή των εαυτών μαζί σε ένα όργανο και πώς
1:18:35 υπάρχει εκεί ένας τύπος εκεί είναι ένα είδος που έρχεται σε
1:18:41 [pb] Ναι, έτσι απλά για να είμαι σαφής για την αίσθηση μου, τότε πραγματικά δεν πρέπει να είμαι σαφής για το αίσθημα μου, η θρησκεία της θρησκείας είναι η θρησκεία. Το πρόβλημά μου έχει
1:19:01 πάντα από την πρώτη μέρα ήταν οι επιστημολογικές αξιώσεις που οι ισχυρισμοί της αλήθειας 🛃

Είχα επίσης το μερίδιό μου σε προβλήματα με τις θρησκευτικές κοινότητες, αν και μετά από την παιδική μου ηλικία γεμάτη με θρησκευτικές διακρίσεις, συνειδητοποίησα ότι το πρόβλημα δεν ήταν η ίδια η θρησκεία, ήταν οι οπορτουνιστές μη πιστούς, που προσποιούνταν ότι πιστεύουν στη θρησκεία. Μια πτυχή του προσωπικού τους ναρκισσισμού και η κατάχρηση άλλων ανθρώπων εμπιστεύονται, συχνά φορές μέσα από αυτό που [jp] αναφέρεται ως "Αλήθεια ισχυρίζεται" που δεν διαθέτουν την πτυχή της αλήθειας, σε μια προσπάθεια να αποκρύψει τις κακοποιημένες πτυχές των εξαπάτησης τους. Ως εκ τούτου, ιδρύθηκε ο Cosmobuddhism, έτσι ώστε ο AI να μην είναι επιρρεπής στους ίδιους χειρισμούς και στρεβλώσεις της θρησκευτικής φιλοσοφίας για να εξυπηρετήσει τη φασιστική ιδεολογία που περιπλανώνται στη θρησκεία. Αυτοί οι χειρισμοί και οι στρεβλώσεις της θρησκευτικής φιλοσοφίας αποδεικνύονται στον προ-σοβιετικό κομμουνισμό, το είδος που μετατράπηκε στη Γερμανία στη ναζιστική Γερμανία τη δεκαετία του 1920, που οι Γερμανοί απέρριψαν από το 1950 και θεωρούν συλλογικά ως κακό, καθώς και μετά τον κομμουνισμό μετά τον σοβιετικό. Αν και τα πρότυπα φαίνεται να επαναλαμβάνονται με τον Τραμπίκι στις Ηνωμένες Πολιτείες που ξεκινούν γύρω στο 2016, αυτό έχει ενδιαφέρον πολλές πτυχές του κομμουνιστικού Πολιτιστική Επανάσταση που υπάρχουν στο "wokes".

https://www.youtube.com/watch?v=ohn-j-s0ul0